Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en synvilla eller sitter hästens vänstra öga längre fram än det högra?Skrutthästen
Hm. Har inte tänkt på det, men när du säger det så ser jag det med. Ser ju även ut så på andra bilder jag har av honom! Hur symmetrisk är "normalhästen" egentligen?Är det en synvilla eller sitter hästens vänstra öga längre fram än det högra?
Hästen ser ut att ha huvudet rakt fram men hans vänstra öga syns det mycket mer av än det högra.
Kanske bara jag som överanalyserar bilden, skyller på att jag är sjukskriven och inget att göra
Jag reagerade för att jag tyckte något såg konstigt ut så det är nog inte jätte vanligt tänker jag? Jag i alla fall ser en hel del hästbilder varje dag på sociala medier osv samt har egna hästar och har haft många egna hästar genom åren och har aldrig tänkt på att någon sett ut sådär tidigare.Hm. Har inte tänkt på det, men när du säger det så ser jag det med. Ser ju även ut så på andra bilder jag har av honom! Hur symmetrisk är "normalhästen" egentligen?
Jag reagerade för att jag tyckte något såg konstigt ut så det är nog inte jätte vanligt tänker jag? Jag i alla fall ser en hel del hästbilder varje dag på sociala medier osv samt har egna hästar och har haft många egna hästar genom åren och har aldrig tänkt på att någon sett ut sådär tidigare.
Inteessant!
Inte lika markant som på förra bilden men upplever ändå att vänster öga syns något mer än höger.Visa bifogad fil 93027
Inte helt rakt framifrån kanske men hur ser de ut på denna bild?
Intressant! ska ta kort på min häst ikväll rakt framifrånHm. Har inte tänkt på det, men när du säger det så ser jag det med. Ser ju även ut så på andra bilder jag har av honom! Hur symmetrisk är "normalhästen" egentligen?