Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här bilden illustrerar väl det jag inte är nöjd med. Vad ser ni?
Jag tog mig en uppfattning innan jag läst texten och av ögonblicksbilden tycker jag kunnat utläsa en del.
Hästen ligger för mycket på framdelen. Om du vinklar upp dina händer först så du öht kan få en rättvis känsla till munnen. Sen sitter du så att styrkan i ditt bäcken inte orkar lyfta upp hästen. Han måste visas rätt väg.
Du får en mycket bättre andning samt känslan av att inte vilja stupa framåt om du bara sträcker mer på dig och somsagt vinklar händerna rätt.
Detta är lättast att träna på vid halvhalter. Men framåtbjudningen är A&O om det ska lyckas!
God Jul!
Jag har haft "hjälp" av både den ena och den andra men de slutar alltid med att vi konstaterar att min sadel är den som ligger bäst till slut ändå. Vet inte riktigt va de är för speciellt med hans rygg egentligen mer än att han har mycket manke och att ryggen är rak. Himla lurigt de där!
Ja det är himla trist! Det värsta är att en del som ska "hjälpa" mest är ute efter att sälja sina egna sadlar också, tyvärr. Har tyvärr inga bra tips, jag misstänker att du redan provat igenom det mesta dessutom. Hopas du hittar rätt till din fina häst! Jag gillar fuxar särskilt!