Bildtråd!

Beppo

Trådstartare
ja, det har varit bäldigt dåligt med bilder härinne sista tiden. Alltid roligt att se nya bilder på fina ekipage.

Här är Sessan och jag i fullt ös på åkern. Hade med oss lite koner och roade oss med. :love: Så himla roligt!

Så in med bilde rpå era fina ekiapge! :bump::bump:

Sv: Bildtråd!

Va härliga ni ser ut! :love: Jag vill oxå ha en shettis! Har tyvärr inga nya bilder just nu, men snart ska jag börja köra lilla Poker så då kommer jag med lite bidrag :)

Haha, nej vinterklätt ser alltid ut ungefär sådär:) o det är ju bara mysigt! Därför sa jag ju att jag var tvungen att klicka på bilderna en gång till just för att du sa att vi inte skulle titta på kläderna:rofl:

Haha, nej vinterklätt ser alltid ut ungefär sådär:) o det är ju bara mysigt! Därför sa jag ju att jag var tvungen att klicka på bilderna en gång till just för att du sa att vi inte skulle titta på kläderna:rofl:

Haha jaha det är inte vidare snyggt med vinterkläder.

Äschdå!! Vinter är vinter o då SKA man va lite michelingubbe(gumma):p

Tack! det är väldigt härligt... satt o log o njöt hela tiden! Hon är super min lilla sessa!

Jag måste säga att jag hade reagerat mer om du stod i snön i din bikini än att du som nu hade helt normala vinterkläder!
Så ditt ursäkta klädseln förstår jag inte alls..

Vilka fina bilder!:love:

Ok jag är michelingumman jag *haha*
Tack så mkt.Jag tycker att han blir finare för var dag..han har allt gått ner en hel del :)

Här kommer en körbild på ett shagyasto!!

ch_inkord.gif
[/IMG]

Vad härligt och kul ni ser ut att ha det! :bump:
Blev lite körinspirerad av dina bilder, kanske skulle ge mig ut med en värmepistol och se om man kan bli av med snön. :angel:

skogstomten> ja vi hade superroligt där på åkern!

Kan hjälpa dig att skotta bort snön om du vill! :-)

Här kommer en bild på mig o Anton. Vi hade "kick off" på klubben. Här tränar vi precision.

19693012.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 220
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen