Bildtråd valpar

G

glee

Vilken hundras har de sötaste valparna tycker ni?

Jag säger (konstigt nog ;)) staff :love: :

Rynkig

Promenad

Min tjockis (ta bort http://)

Frallor är också söta!

(Efter det här inlägget kan väl ingen säga att det finns något sötare än staffvalpar? :D )

Sv: Bildtråd valpar

Staffarna är otroligt söta! Dom flesta är förstås söta, men några favoriter har man ju..
Jag är lika opartisk som du och säjer Dvärgpinschervalpar :) De lite större Pinschrarna är också bedårande.

De där var också jättesöta. De flesta korthåriga är nog söta när jag tänker efter :idea:

Jag tycker också att våra uppfödningar är söta! :D

Sidan ligger nere för tillfället, men jag återkommer med bilder på mina favvraser som valpar :love:

Men! Är det där er uppfödning?
Hittade bilden på vovve.net :D

Japp, det är från B-kullen :)
Jacson, söt liten kille.

Har nya bilder på Totte förresten! Ska skicka upp dom på hemsidan när den vill funka igen, så ska du få beundra honom lite ;) :love:

Han var verkligen jättesöt. Synd att han inte var till salu innan jag skaffade Selma :devil::D

Jaa Totte :love:

Rottisen såklart. Det finns ju inget sötare än en ullig, mjuk rottweilervalp. Schäfervalpar är inte så tokiga de heller.

Ja rottisvalparna är söta, som små nallar. Schäfrar är fina i början tycker jag, men när de blir lite äldre ser de ut som skrangliga staket :D

Jag är ju frälst för rottisen så jag måste ju säga att dessa valpar är sötast! :love:
Efter det på listan kommer nog Staff och Shar-Pei!

Blev helförälskad i Shar-Pei efter att ha vart dagmatte åt en sån liten kille! :love:

Jadzia skrev:
Rottisen såklart. Det finns ju inget sötare än en ullig, mjuk rottweilervalp. Schäfervalpar är inte så tokiga de heller.

100% rätt! :bow:

Rottisvalpar är sötast. Alla valpar är söta - jag haraldrig sett någon ful, men rottisen är allra sötast, så är det bara... (inte ett dugg partisk).

Jag stöder mitt argument på att de är proportionerliga, runda, ulliga, mjuka och inte har var sig extremt stort huvud eller "snipig" lång nos eller annat som "stör".

Schäfrarna är också söta, men de är så vanliga och så åker öronen upp så fort... De är vackrast när öronen är vikta, tycker jag.

/Priffe med expertminen på ;)

PS. Jag skall se om jag kan skanna en bild på min rottis när hon var valp. Återkommer!

glee skrev:
Ja rottisvalparna är söta, som små nallar. Schäfrar är fina i början tycker jag, men när de blir lite äldre ser de ut som skrangliga staket :D

Ja, staketåldern är dödsful. Då ser rottisarna hemska ut också... Som något mellanting mellan en stege, dobermann och nalle. :crazy:

7a07.jpg

Nu skall vi se. Testar om det här blir rätt!

Efter att en arbetskamrat hade med sin staffvalp till jobbet i somras är jag helt frälst! :love: Kommer inte ihåg om det var en engelsk eller amerikansk, men helt gudomlig var den iaf! På delad andraplats kommer rottis och schäfer, ulligare och gulligare vovvar får man leta efter.

Partiska är vi väl allihop ;)

Självklart röstar jag på den här lilla valpen fotad vid 6 veckors ålder :love:

valpansikte2.jpg

eller den här bilden på samma valp 4 månader gammal

xBaUaxel.jpg

Som tidigare skrivit, alla valpar är verkligen bedårande!

Men mina favoriter är ändå
valpgalleri_bild42.jpg

15.jpg

athos_jonas.jpg

och självklart
chili4.jpg

:love: :love: :love: :love:

/Niggi

---------------

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

Det finns ju fula valpar..
Pudlar och nakenhundar är inte fina tycker jag :crazy:

Frallorna är ett typiskt exempel på söta valpar, inte söta vuxna ;)
Gillar färgen på dom två första, är det inte skäck det heter?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 759
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar