Bildtråd: Tävingsschabrak

Pancakes

Trådstartare
Eftersom tävlingssäsongen börjar dra igång på allvar häromkring och jag inte är en del av den tänkte jag roa mig med annat. Så, kan ni inte slänga in bilder på era tävlingsschabrak?

Om du ignorerar ryttarens fantastiska stolsits i detta ögonblick och bara fokuserar på schabraket, ok? ;)
29380

Snyggt!
”Råkade”? :D
Att vara hemma skadad ger verkligen massor med tid till att tröstshoppa. :angel::o
Behöver ett nytt tävlingsschabrak då det jag har inte ligger still utan korvar sig.
Har ett hoppschabrak som liknar det här som jag verkligen gillar och då det här fanns hos den lokala butiken så blev det så. 🙂

Liknande trådar

Hundträning Jag har aldrig varit allvarlig nog med mitt tävlande för att tänka annat än "vi gör vårt bästa och ser hur det går", men nu har jag...
Svar
15
· Visningar
1 588
Senast: Migo
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
2 783
Senast: Gramse
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 117
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter