Bildtråd: Tävingsschabrak

Pancakes

Trådstartare
Eftersom tävlingssäsongen börjar dra igång på allvar häromkring och jag inte är en del av den tänkte jag roa mig med annat. Så, kan ni inte slänga in bilder på era tävlingsschabrak?

Om du ignorerar ryttarens fantastiska stolsits i detta ögonblick och bara fokuserar på schabraket, ok? ;)
29380

Snyggt!
”Råkade”? :D
Att vara hemma skadad ger verkligen massor med tid till att tröstshoppa. :angel::o
Behöver ett nytt tävlingsschabrak då det jag har inte ligger still utan korvar sig.
Har ett hoppschabrak som liknar det här som jag verkligen gillar och då det här fanns hos den lokala butiken så blev det så. 🙂

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 541
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 045
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Jag har aldrig varit allvarlig nog med mitt tävlande för att tänka annat än "vi gör vårt bästa och ser hur det går", men nu har jag...
Svar
15
· Visningar
1 618
Senast: Migo
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka