Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Jag som tycker du tar superfina foton!! Det är så roligt att fota barnen också, de är så tacksamma objekt! Skulle gärna vilja ha photoshop, men vet inte riktigt hur man fixar det, det är skitdyrt va?

Här är ett par nya på Milton. Som vanligt är jag så dålig på att ha med mig systemkameran, är nog att asa på Milton och skötväska ner till bilen :D Så dessa är tagna med iPhonen..

Tänkaren Milton

12-mars-11-006-omgjord_137329658.jpg

12-mars-11-007-omgjord_137329741.jpg

Tack båda två...

Måååånga bilder tar jag, det är typ det ända jag gör nu för tiden ;) Kommer nog inte ångra att jag inte tog några bilder iaf.

Bra kamera har jag, men det är jag som borde lära mig mer om den...

Något bildredigerings program har jag tyvärr inte, har prövat hos en del kompisar & förstår mig inte alls på dessa... jag är bättre på bild & form med saker man kan pyssla med IRL. :laugh:

Vill ha lite mer klarhet i bilderna ibland .... nytt objekt kanske, nä men tror att mkt gör att man är duktig på kameran. Borde gå en fotokurs någonstans!

Åhå... Jag håller tummarna då! :laugh:

Jag har också några fina bilder i gömmorna på Ella och My... tänk att det var så länge sen det där! hoppas att vi kan ses snart!

*knapplån*

Ja nu var det ett tag sedan sist, igen... (hur kan man glömma Buke??? ).
Bjuder på en bildparad på Lova som klär sig själv och sällan tråkiga kombinationer. Hon har även friserat sig själv Väldigt fint va?
dagensoutfit.jpg

Hoppas ni alla har det bra. Alla underbara barn :love: som får en att le varje gång man kikar i tråden. Som de mirakel de är!

Tips till alla resesugna barnfamiljer! Jag kan STARKT rekommendera Sunwing Resort i Arguineguin, Gran Canaria. Helt underbart, får högsta betyg av mig. Tänkte skriva en skildring över våran 1-veckasresa men det blir nog i min blogg. Ska leta fram en fin bild på Lova så ska ni få se glädjen och lyckan

166655_10150131209455266_568570265_8305868_2868271_n.jpg

180149_10150130706840266_568570265_8297025_1350118_n.jpg

179457_10150130707610266_568570265_8297049_5292951_n.jpg

180752_10150129560810266_568570265_8277387_5849747_n.jpg

Se jag hittade flera stycken... :)

Senast ändrad:

Vad roligt att se bilder på Lova, stora tjejen. Och väldigt lik sin fina mamma :)

Snygg frisyr, kanske är frisör inte rätta yrket för henne ;)

Vad roligt att se bilder på Lova, stora tjejen. Och väldigt lik sin fina mamma :)

Snygg frisyr, kanske är frisör inte rätta yrket för henne ;)

Hehe, nä hon ska bli städerska, städa åt andra och vara en sån där vanlig mamma.... haha... jag ska försöka tror jag ge henne lite mer inspiration... hehehe... Tur hon klippte luggen EFTER våran resa iaf så semesterbilderna blev ju fina höhö.

Och Lilla Ella :love: då, hon är ju en minidu fast med ett stänk av sin pappa, det syns ju klart och tydligt er båda i henne.... faschinerande! Ska ni inte ha en, eller två till snart ;)

Och Lilla Ella :love: då, hon är ju en minidu fast med ett stänk av sin pappa, det syns ju klart och tydligt er båda i henne.... faschinerande! Ska ni inte ha en, eller två till snart ;)

Haha jo då en till är planerad, men inte än på några år. Nu hart vi fullt upp med vår lilla envisa solstråle.. :D

Kul med nya bilder! Han har verkligen blivit stor (säger jag väl varje gång :D) och han är sååå lik dig!

KL

Två nya på Maja som inte kom med i förra inlägget

Hon sitter relativt stadigt på egen hand nu (välter om hon blir för uppspelt)

//Julia

Där var vi flera gånger när vi var små, håller med dig, sjukt mysigt och bra för barnfamiljer. :)

Och vad stor din söta tös har blivit! Minns din stora mage fortfarande. :)

Haha ja det gör du! :D Kul att höra! Å han babblar som sjutton. Riktigt roligt, hans förklaringar och berättelser är störtsköna :D Stor din lillskrutt blivit, herregud vad lika ni är!

Cala: :love:

kl

Emilia spelar dragspel med Opa (farfar)

Fullt koncentrerad :)

Och så en på Maja och mig (inte ofta ni får se mig och ja, jag borde dra upp linnet lite :))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gift vid första ögonkastet 2024
  • Sånger som du hatar
  • Motionscykel?