Söt är hon, det kan man inte neka till. Hon smälter många hjärtan med sin uppsynMen åååååh... Vilken docka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söt är hon, det kan man inte neka till. Hon smälter många hjärtan med sin uppsynMen åååååh... Vilken docka!
Ah!! Okeey! Jag började som medryttare där i våras och nu står jag där som ägare på min underbara tjej!Jajemen! Har ridit lektioner där sedan i somras, och gör fortfarande. Köpte min första häst för en månad sedan men bor ganska långt därifrån så har henne inte där.
Då kommer det lite bilder på min pärla! Som var min medryttar häst i 3 månader innan jag fick erbjudande att köpa och kunde inte tacka nej!
Vaka Frá Akranesi 12 årigt sto
Här var hon köttebulle rund alldeles i början när jag började rida henne. Hon har stått länge och bara ätit sig tjock och fet!
Hon är min fösta islandshäst och är helt underbar!! En piggare och mer positiv häst till arbete har jag knappt ridit. Innan jag började rida henne var hon hotad till de evigt gröna, men som tur är så är hon hos mig idag och jag hoppas på många år till!
Blundur gick på uppväxt hos oss, och jag känner uppfödarna
Blundur från Lilla Bu
Katina från Fjälastorp
Stämmer braEdeby? Väldigt fint ställe!
Ah!! Vad trevligt Ja, hon är underbar min pärla!! Får jag vara nyfiken och fråga när du ridit henne? Alltid roligt att höra andra om sin häst!!Jag har ridit din häst
Kan bara hålla med, pigg, trevlig och känslig på ett väldigt trevligt sätt.
Väldigt fina hästar! Men jag som är ganska grön i islandsvärlden, hur i världen uttalar man din andra hästs namn? Alltså den f. 09 ☺Haha!! Låter säkert helt logiskt när man hör det!!Oh, jag har ju nyligen blivit 4-hästägare (hur gick DET till?!) men alla är pärlor!
Bylting och Kveikja har samma pappa och i alla är det en hel del Kolkous och pass i. Även mycket Keilir-blod i de flesta.
Bylting frá Leirbukka (f 2010)
Sumargjöf frá Leirubakka (f 2009):
Hedinn från Drakboda (f 2011), hemkommen från hingstbetet förra veckan...!
Kveikja frá Leirubakka, (f 2013) bort fortf. på Island
Ah!! Vad trevligt Ja, hon är underbar min pärla!! Får jag vara nyfiken och fråga när du ridit henne? Alltid roligt att höra andra om sin häst!!
Väldigt fina hästar! Men jag som är ganska grön i islandsvärlden, hur i världen uttalar man din andra hästs namn? Alltså den f. 09 ☺Haha!! Låter säkert helt logiskt när man hör det!!
Ah!! Brukar vara så, att det är enkelt men att man snöar in på en konstig stavning Men nu har jag lärt mig något nytt!! Haha!!haha, tack, alltså, uttalas som det stavas faktiskt. SUMAR-GJÖF (sommargåva)