*Bildtråd* Ni har ingen???

Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Ja, rent ridmässigt är det den jag gillar bäst också ;) Fast bildkompositionen är nog bäst på den också, så både och (ridning+bild) vinner nog där :p

härliga bilder! håller med AndreasC att sista va bäst! härlig natur ni har:) och jäöttefin häst:D

Nej krängla inte med det du. Det hade varit kul att se bara, men det kommer säkert fler tillfällen.

*knapplån*

lite ridbilder på mig :) kritisera på ni så ska jag göra mitt bästa för att försöka komma på lama ursäkter och kanske några långsökta undanflykter *skratt* Jag rider som jag rider och jobbar alltid för att bli bättre, som vi alla förhoppningsvis :)

jag på lånad nordsvensk, kurs för Perry Wood.
x1pdFO7_vpRFEW5B2BTGzGDGIO4R27iinRLN1spgYBXwdicSvtaDpY1ImuaZrGznUXMLSlhKDV6-nZ0bhkYl5gCrWTqBRUen9piSOQBVYjajLrK4LeRzrYWASUCWIsjBbt8hkZwPkeZH5Q

än en gång från kursen. vi tränar på skänkelvikning, mycket fokuserade båda två.....
x1pdFO7_vpRFEW5B2BTGzGDGJsHUThvxkSstxR-kL5enqsDVIzQ0IIntphEZa_KHQfVbpPg6VmLAxiIw-hibeNs_nMnEGsvp1ljm0_LZtfvXos0BhJef3UHi-ZUZ0DzFMr5

ännu en kursbild. vi tränar "ride with magic"
x1pdFO7_vpRFEW5B2BTGzGDGPuFI9yW8KA6mVEpaAxVXzp-lvLf7JnrVyDV6r-xFatD92tR-h3MTCtGKz7EsmI7Uh8VSHTQnRrHUJA-Z9P6XQP72BxH2gDXBF9Oy7Uw4FUJeZdErALcLNQ

tornerspelsträning på lånad häst. Tinkern Scooby Doo. jag rider i barbackapad.
x1pdFO7_vpRFEW5B2BTGzGDGIAMQq9u2yzKc68KtE-lQVMerHh6FIfg5KZY38CvDne6uLP5iBDp4Ewph6JDszfdDfuGg_siVlIxcdf26bWXQ_1aGSF-8AeSlrqw-q3AB_j_1N5DfmYDu5A

än en gång tornerspelsträning.
x1pdFO7_vpRFEW5B2BTGzGDGDYYqypiYKSHk4fhSvjHAH9VJwmSFJ3SZAAlZ45l0aJJTThokqe3r-NXZx319nPAIPDYrk5CKbbT8AOSy4vkCjrZYPdHt8T-j2Pa75VJTE5UJQ0t2BsIMjI

tornerspelsuppvisning. travare. jag rider bettlöst i en underskön sadel a la Kicki Näslund. enda i sitt slag.
arboga_0608_114_1487_stor.jpg

När jag hunnit scanna i dom ska jag lägga in lite bilder från senaste Perry-kursen, då jag var med på ännu en lånad häst, en arabdam på fyra år. :)

vilken snygging den där nordsvensken;)

ja, jag är lite stolt över henne så jag envisas konstant med att lägga ut bilder på henne ÖVERALLT! :love:

om jag inte har tjatat ut faktumet så akn ajg väl skryta lite till :) hon är betäckt med en frieserhingst! Fölet ska bli mitt! *jättespänd*

*viskar* vi va faktiskt med i hästfocus förra numret..............* :o :eek:

Ja er känner jag igen från artikeln i tidningen. Jättevacker häst, verkligen. Är det en bruksnordis eller en kallblodstravare?

heeh aa det e ju så!;) emn hon va jättefin! och va spännande med fölet! det kommer nog bli jättefint!
va ni? jag som inte köper den...får se om nån av kompisarna har den:D

vi kände för en korsning, har inte fått nys om så många sådana korsningar och vi kände att det kan bli en riktigt fin häst.

nästa gång kanske det blir en gosig nordiskille istället :)

th_Klaartjenysadel3.jpg

Varför får jag bara små bilder fast jag gjort som det står att man ska göra?

Alla ni andra får ju stora fina bilder...:confused:

Kommentar till min bild är stolsits och höga händer... Stolsits för att jag har för korta stiggläder pga jag galopptränat min treåring i fältsits. Händerna vet jag inte hur de hamnade så högt...:D

du kanske inte klickat in på bilden när du kopierat adressen från egenskaper?

för korta läder :confused: Hur långa läder har du egentligen om du använder dom som galoppläder :confused:

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
629
Senast: Squie
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 491
Senast: Badger
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 021
Senast: fio
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka