Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är nybliven distansryttare och ska köpa utrustning inför min första säsong och vill ha inspiration från olika distansekipage i Sverige. Vill även bara se ekipage under tävling. Berätta gärna lite om er och er häst!
Det är samma typ av ridbyxor på båda bilderna. Med och utan rand.
Första gångerna upplevde jag dem som hala men vande mig snabbt. Fördelen med det är att de haklar mot sadeln istället för skinnet = skav.
Nu kan jag inte vara utan dem.
Ni som lägger in fina bilder här - kan ni inte skicka dem högupplöst till mig också? Jag söker bilder för publicering i Distansryttaren och här ligger ju redan flera fina! Alla bilder välkomnas - gamla som nya!
tja, måste ju säga att brukar smyga in på din sida för att se bilder från den ritten och jämnföra med bilder från slutet av säsongen, det händer så mkt på en säsong, och vad korta läder jag hade. ttt, men det var nog ifs målgångsbild ?
Länkar till album med distansbilder på mig och min älskade Estrad, som tyvär inte lever längre.
Bilderna är från Fornabodaritten och Hearitten -07. Han var 5 år då. Hade otroligt kul under bägge ritterna, han var suverän både mentalt och fysiskt, en toppen häst, distanshäst och tävlingskompis!
Hej visst var det dej jag red en bit med på hea, jag red ett kallbodssto. Ursäkta att jag frågar, svara bara om du vill, men vad har hänt med din häst.
Beklagar förlusten.
MVH.
Hundavel & Ras
Hejsan allihop,
Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar?
(För någon som är bruksintresserad (men...
Gravid - 1år Hur länge man kan rida under en graviditet tror jag egentligen är så individuellt att man inte kan säga så mycket om det innan, men jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.