Bildtråd distansekipage

lwt03001

Trådstartare
Är nybliven distansryttare och ska köpa utrustning inför min första säsong och vill ha inspiration från olika distansekipage i Sverige. Vill även bara se ekipage under tävling. Berätta gärna lite om er och er häst!

Sv: Bildtråd distansekipage

Jag tror det har funnits en sån här tråd innan. Men jag börjar
LindaTC1.jpg

CZ.jpg

// Linda

Jag hänger på, foton kan man aldrig visa för många av ;)
(Dock har jag dom bara i dessa lite större versioner tyvärr, ni får stå ut)

Bjorkviksritten%20-07%20023.jpg-for-web.jpg

Bjorkviksritten%20-07%20036.jpg-for-web.jpg

Rimboritten_07_12.jpg-for-web.jpg

Går inte att missa att jag kör stenhårt på rött va :D

*kl*
Åhh, fortsätt posta bilder, jag vill också se en massa snygga distansekipage! Inspirerande! :bump:

dina två grabbar är så läckra!

Åh, vad fina ni är! Själv är jag sugen på lila så jag är väldigt förtjust i det första ekipaget!

Jättefina! Vad tycker du om dina ridbyxor med ränder som du har på tävlingskortet? Funderar på att köpa sådana.

Det är samma typ av ridbyxor på båda bilderna. Med och utan rand.

Första gångerna upplevde jag dem som hala men vande mig snabbt. Fördelen med det är att de haklar mot sadeln istället för skinnet = skav.
Nu kan jag inte vara utan dem.

/Linnea

Ni som lägger in fina bilder här - kan ni inte skicka dem högupplöst till mig också? Jag söker bilder för publicering i Distansryttaren och här ligger ju redan flera fina! Alla bilder välkomnas - gamla som nya!

Jag behöver inte posta någon bild, för det har redan Carro fixat, tur för mig som aldrig har bra bilder.

tja, måste ju säga att brukar smyga in på din sida för att se bilder från den ritten och jämnföra med bilder från slutet av säsongen, det händer så mkt på en säsong, och vad korta läder jag hade. ttt, men det var nog ifs målgångsbild ?

Länkar till album med distansbilder på mig och min älskade Estrad, som tyvär inte lever längre.

Bilderna är från Fornabodaritten och Hearitten -07. Han var 5 år då. Hade otroligt kul under bägge ritterna, han var suverän både mentalt och fysiskt, en toppen häst, distanshäst och tävlingskompis!

http://www.pixbox.se/alb_show_id748660_page0.html

Hej visst var det dej jag red en bit med på hea, jag red ett kallbodssto. Ursäkta att jag frågar, svara bara om du vill, men vad har hänt med din häst.
Beklagar förlusten.
MVH.

Har skickat pm, något du redan vet, men skriver det här med eftersom det känns som om tråden stannat upp lite, och hoppas det inte beror på mig!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
840
Senast: Mia_R
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 433
Senast: Svartkatt
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 369
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar