**bildtråd brun/vit outfit**

manpila

Trådstartare
Hittade ingen liknande så startar en:)
Vill se MAAASOR med bilder på brun/vit outfit:D!!! Tex brunt schabrak med vit kant oh brunq benlindor:D. Ryttare & häst^^. Engelsk som western:banana:

Sv: **bildtråd brun/vit outfit**

Det enda jag har är två bruna träns med vita sömmar på ljusgrå häst om det går bra ;)

33036609.jpg

33036610.jpg

33037085.jpg

Det här är doch väldigt mörkt brunt, nästan svart

Det här är kanske mer brunsvart. Men kantlinjen eller vad det heter på schabraket + luddet på fårskinnspaden är ju vitt, och typ... ryttarens tröja på andra bilden. :p

vlcsnap-2012-05-03-10h40m42s179-1.png

Har väl inte så mycket som är brunt och vitt, mest creme eller guld.
Visar några bilder ändå.

_DSC9891.jpg

_DSC9888.jpg

_DSC1555.jpg

_DSC9355.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
2 001
Senast: Roheryn
·
Hästvård Har någon sett liknande ljus pigmentfläck i en hästs öga? Undrar om någon vet om detta är en ofarlig naturlig grej eller om det är...
Svar
5
· Visningar
1 417
Senast: Cavallo
·
Utrustning Hej! Ni som har bruna hästar av samma nyans som min (se bild), vad för färger är fina på dem? Jag har mest blåa schabrak till honom men...
Svar
16
· Visningar
2 158
Senast: a1agnlju
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 839
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka