Färger till brun häst

Gurk katt34

Trådstartare
Hej! Ni som har bruna hästar av samma nyans som min (se bild), vad för färger är fina på dem? Jag har mest blåa schabrak till honom men jag vill gärna ha andra färger men vilka ska man ha och vilka sak man undvika? Vad brukar ni ha? 😊
4C310A57-CA96-4D66-847A-4652215A682A.webp

Ser for mig ett schabrak i djupare mörk brun, gärna med guldkant :) eller djup mörk grön, creme färgat lr ben vit, mörk blå/marin blå eller en klarare röd kanske och ja vinrött.

Jag har också en brun. På sommaren är hon som din häst, mörkare på vintern. Har mest marinblått, brunt, grönt, beige svart och grått. Tycker min häst passar i typ allt på vintern när hon är mörkbrun, men hennes ljusare sommarfärg passar inte så bra till typ pasteller.

Jag ägde en mörkbrun häst hade mest rött, lila och marin, men oavsett färg på häst så hade jag använt de färger jag personligen tycker är snyggt.

Hej! Ni som har bruna hästar av samma nyans som min (se bild), vad för färger är fina på dem? Jag har mest blåa schabrak till honom men jag vill gärna ha andra färger men vilka ska man ha och vilka sak man undvika? Vad brukar ni ha? 😊Visa bifogad fil 63493
Jag har gult till min ena och kornblått till den andra. Brun med guld paspoal har jag haft på en också. Mycket snyggt det med. Men gult är nog favoriten tror jag 🙂

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
390
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 208
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31