Bildtråd - boots

E

Expensive_Hobby

Dags att visa hur era boots ser ut! Vilket märke har ni och visa gärna en bild!

Sv: Bildtråd - boots

Mina nya boots kom igår från Bonanza supersköna,
inte såå röda som på bilden.
9476781.jpg

Jag köpte dessa boots för några dagar sen, Ranch/workboots från Tumbleweed. Underbara att både rida och gå i!

boots.jpg

Sånna skickade jag efter med (men skicka tbaka). Grymt fina. Men passade inte mig riktigt med så spetsig tå.

Senast ändrad av en moderator:

Grymt snygga! :d Finaste jag sett tror jag, förutom de i gamla westernfilmer :idea: :D

*puttar*
jag måste köpa ett par boots och behöver inspiration!

Skriv gärna vad det var för pris på dom

nu har jag kollat runt på varenda westernbutik jag hittat.
Dom boots jag kan tänka mig.
(enkla bruna med ganska rund tå) kostar ju runt 2500
finns det inga under 1000 som inte ser ut att komma direkt från cirkusen!? :crazy:

Inte under 1000-lappen.. underbara att rida i, sitter bekvämt och bra. Men tyvärr inte lika bra att gå en hel dag med. :(

Dom där skulle funka.
Tål att tänkas på.
Tack för tipset, jag ahde helt glömt bort den sidan! :bow:

Dessa in handlades på chappen när ranch horse tävlingarna var. Kostade 1600, mina allra första boots och jag fullkomligt älskar dom, de är ranch/work boots och jag går i blöta hagar i leran på hjoko och de funkar ypperligt att springa och även mocka i.
Abiline ngt hette dom.
1185875752.jpg

Första dagen dock så ändrade de färg när dom putsades och blev mer mörkt rödbruna tyvärr.

62936.jpg

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av...
2
Svar
29
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
673
Senast: Marvin
·
Utrustning Är det någon här som använder floating boots? Jag funderar på att köpa dem till min häst och skulle gärna höra era erfarenheter av dem. ☺️
Svar
1
· Visningar
765
Senast: super
·
Hästvård Vår ponny har väldigt fin hovkvalitet,men usla tunna sulor. Hon är dessutom plattfotad. Hon är superöm på grusvägar och tyvärr består...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025