Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog velat ha lite mer energi och tydligare takt i galoppen, inte nödvändigtvis snabbare men tydligare och mer energisk. Då brukar de bli lite mer alerta på att stanna också.
Efter att ha varit runt hos en hel hög med ryttare i olika discipliner och utbildningsnivå sista tiden upplever jag att det är många hästar som går med otroligt dålig rytm.. Inte alla givetvis, men en del. Utan tydlig rytm och takt kan man inte göra några bra rörelser, inte inom någon disciplin. Upplever det mest hos western- och hoppryttare (kanske för att dressyren är så otroligt "takt-ig")
**KL**
Vet inte riktigt var jag skulle lägga denna så den hamnar här. Snubblade över denna... sadel idag - udda var ordet! Priset var dessutom otroligt, hela 40 000 DOLLAR (!!) får man ge för "The golden eagle saddle"!!
*delvis knapp*
Haha jag dör lite av vissa sadlar! Vem sitter och kommer på designen egentligen?
Hahaha, den engelska skulle jag lätt ha på min traktor! ^^ Asfränt ju!
Vedervärdiga skapelser en del av dem, men fascinerande vilket arbete någon eller några måste ha lagt ner.
Och man lär ju synas på tävlingsbanan om man kommer med en sån sadel