Bildtråd 2012

Sv: Bildtråd 2012

Dottern på clinic, med ridskoleponny
R0010274.JPG

Är det mycket mildare klimat hos er jämfört med här? Eller kommer "bara" vårarna fortare?

Vår??? Vad är det? ;) ...närå, bilden till trots har våren börjat tära på snön så idag hade skaren mjuknat på valle = hästutsläpp där :D ...Båda gillade skarpt att få sträcka ut i djupsnön!!!
546143_275737512500422_100001925268643_647816_1487115125_n.jpg

Är det mycket mildare klimat hos er jämfört med här? Eller kommer "bara" vårarna fortare?

Det skiljer ca 6 veckor. När jag långpendlade till Schweiz från Sverige så märkte jag det på när vissa blommor började att blomma.

*kl*

Lite ridbilder tagna för någon vecka sen

img_1161_192502467.jpg

img_1151_192502206.jpg

img_1157_192502252.jpg

Och ja, jag är väl medveten om att jag måste dra bak benen och lyfta blicken :angel:

ooh, någon mer än jag som måste kontrollera att hästen inte byter färg under ridturen ;)

Snygg häst förresten!! :)

Jag & unghästen har ridit vår allra första tävling!

Vinst i WH W&T!

'
4a i Pleasure W&T

Och vinst i Trail W&T!

Är så himla nöjd med min tös!! :love:

Åh vad kul, grattis vad fina ni var :laugh:
Är det susedalens ridhus föresten?

ellipsis:

Haha, ja lite så är det, man måste ju hålla koll så inte hästen försvinner mitt i allt ;) Tack så mycket

Åh, så vacker hon blivit! underbar man och svans :love: (en som tittar mycket här men skriver inte så ofta)

+ JDFJ, Miedo & Doleron

Tack allihop!

Är så otroligt glad i min lilla häst, hon är dessutom underbart snäll och vacker på insidan också :)

Det kunde man inte tro om det här fula lilla skrället:angel::love:

2 ½ år sen jag fick hem henne nu, helt ohanterad och full med löss och mask. Long way to go!

Doleron - Det är Susedalen! Även här första deltävlingen i allsvenskan väst kommer att gå :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 460
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 221
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 258
Senast: AmandaJ
·
Kropp & Själ Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Svar
0
· Visningar
863
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama