Bildtråd 2012

Sv: Bildtråd 2012

Kul! Valde mellan en sådan och Hyundai Santa Fee. Blev Hyundai.
IMG_5309_redigerad-1.jpg

Fint ekipage. :) Väl matchat.

kl
Skulle ut i hagen och plocka av täcket, och hittar henne bakom ligghallen vilandes. Har hållit på med hästar sen jag var 6 år, detta var första gången jag kunnat gå fram till en häst och gosa. :) Ni får ursäkta träden, de har en förmåga till och vara i vägen. ;)
32890592.jpg
[/url][/IMG]

Glömmer man något i stallet är det bra om man kan hänga grimskaftet på en spik och gå in och fixa det man glömt...

ste-2.jpg

...och återkomma till en ponny som står kvar och sover. :love:

ste2-1.jpg

Du har likadan tröja som jag fick i julklapp, den är så goooo :love: Din häst är jättefin i lila förresten.

Ja den är verkligen helt makalös! Vill ha den jämt! Men det får jag inte, den luktar lite stall :D Tycker jag med, tacktack

Hon är min raring. Hon har blivit så trött. :angel: Ställer jag henne någonstans så somnar hon direkt. :rofl: Behändigt.

ellipsis, På facebook antar jag. ;)

ShootingStar; Ja jag såg att ni var med på ett hörn. :bump: Kul. :)

KL

431283_360667310640106_100000905200970_1083324_136923007_n.jpg

Min donna börjar bli fin i hullet nu. Ska bara hitta ngn sadel i den där gigantiska sadeldjungeln att sätta igång henne med så ska det bli bra :)
Mycket idéer, envis som en åsna och åsikter har denna dam. Inte van vid sånt så det är roligt. Sen ska hon pilla och dra i ALLT! Kommer få köpa hem ett lager med grimskaft tror jag.... :grin:

Första ridningen efter ett par veckors vila. Kolugn 09a med fötterna på marken. Nåja, större delen av tiden. Första gången i ridhus med ryttare också för den delen. Superstolt!

myre2.jpg

myre4.jpg

myre19.jpg

myre9.jpg

Lite suddigt när mamma är kamerabefäl

Om det är en arab så är det den biffigaste arab jag sett. Holy schmoly guacamole alltså :d ( Nu är det säkert inte det.. )

Ja det skulle jag också ha sagt om hon hade varit arab, men hon är 100% pure Quarter =) :love::love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 460
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 221
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 258
Senast: AmandaJ
·
Kropp & Själ Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Svar
0
· Visningar
863
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama