Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan börja med min foderhäst. Hon är skolad inom western så ska träna henne vidare samtidigt som jag kommer lära mig mer.
Får se om vi hinner med nån lättare tävling/träningstävling.
Hon är en Camargue häst som blir 5 år nu i juli.
Här är min nyinridna dponny Gesica. Har vart lite sådär fram och tillbaka ang vilken inrikting vi ska rida, men western är det som ligger mig närmast hjärtat så det blir det hon och jag sysselsätter oss med mest
tack vad snäll du är!
insåg när jag kollade på bilderna att jag verkligen måste jobba på att få upp henne mer, hon såg lite väl låg ut på 90% av bilderna
men vilken läckerbit nr 3 var! är det en av dom som är på inridning?
Det syns verkligen på bilderna hur mycket du tycker om henne Ni är så fina ihop!!
Här kommer ett par bilder på min snöflinga!
Hon vilar efter inridningen men jag har inte riktigt kunnat hålla mig borta från ryggen helt, har blivit ett par skrittrundor innan töandet gjorde världen till blankis
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Foder & Strö
Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.