Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

IMG_3847_redigerad-1.jpg

hehe tack!

ja den "lilla" är hennes fölunge, E Baltiomore (okej, kanske fel forum att skriva hblstam på men ja HOPPstam) så han ska sälja sså han slipper bli en halvdan alltiallo som mina andra.

:) Tack! Ja, landskapet är läckert. Jag blev helt tagen när vi var hit i våras och tittade på den här lilla fastigheten. Vi stormtrivs!

Kul :) Den ser häftig ut, antik på något vis.

Jag har en sprillans ny Simco (draft horse), den är riktigt skön att rida i och jag är väldigt nöjd med kvaliteten!

Hur gör man när man har en arab med överskottsenergi? Jo man tar sin man ut till en hage med djupsnö och ger dom en ridlektion. Min man red bättre än någonsin:love: Dock fick Phigalle på sig fel bett som var förstort.

IMG_4247.jpg

IMG_4209_redigerad-1.jpg

IMG_4218.jpg

Ser bra ut!!!! :) Du får nog behålla araben till din man! Dom passar jättebra ihop :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 568
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 022
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
595
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar