Sv: Bilder!

jo det kan man lugnt säga...

/PF som bla har åkt i 170 km/h i ovan nämnda bil

(förresten - känns det inte som om vi har kapat den här tråden lite :angel: )

Ujujuj! Vi kom upp i 120 på motorväg i Frankrike, MED SLÄP..! Mm, ojoj sa svarta faran där bak, matte stressad och påtänd av kaffe..;) .

kl

som kompensation för trådkapningen bjuder jag på två gamla bilder, den ena från udden btw
IMG_6006.jpg

candymanudden2.jpg

haha.. kul att alla vet hur Maggans bli ser ut..;) Tänk när hon byter ut den..då blir de jobbigt..:D

Vilken härlig ponny de ser ut å vara!! Va e de för ras?? tävlar ni?

Vilken härlig ponny de ser ut å vara!! Va e de för ras?? tävlar ni?

Antar att det är mig du menar??

Hästen är en kallblodstravare, 18 år. Är nog ponnymått, men tävlar som häst ;)
Vi tävlar mest hoppning men har vart med på en hunting :)
Ska försöka komma ut på lite mer tävlingar den här säsongen.

Antar att det är mig du menar??

Hästen är en kallblodstravare, 18 år. Är nog ponnymått, men tävlar som häst ;)
Vi tävlar mest hoppning men har vart med på en hunting :)
Ska försöka komma ut på lite mer tävlingar den här säsongen.

jasså? tycker de ser ut som en sprallig liten ponny på bilderna...haha..:D Jätte fin!

Haha ssäger ju bara sanningen, grymt fin häst, honom ska du va riktigt stolt över :) :love:

Är det svårt att få upp ett kallblod till den nivån??

Svårt och svårt..hmm.. Jag har haft hand om Tiller läänge och han är än under utbildning, än om vi har kommit en bit på väg.

Tiller är så himla lätt i kroppen för att vara en sån ändå "tung" ras. Han älskar hoppningen och blir helt till sig när han får hoppa, blir väldigt på tårna och går i princip att samla hur mycket som hellst i galoppen! Där tror jag han har fått mycket gratis.

Han älskar det han håller på med och har väldigt lätt för sig. Tror det beror på mycket vilken typ av häst du har.
Om jag vore dig skulle jag ha satsat på en högställd typ som är lätt i kroppen. :)

Svårt och svårt..hmm.. Jag har haft hand om Tiller läänge och han är än under utbildning, än om vi har kommit en bit på väg.

Tiller är så himla lätt i kroppen för att vara en sån ändå "tung" ras. Han älskar hoppningen och blir helt till sig när han får hoppa, blir väldigt på tårna och går i princip att samla hur mycket som hellst i galoppen! Där tror jag han har fått mycket gratis.

Han älskar det han håller på med och har väldigt lätt för sig. Tror det beror på mycket vilken typ av häst du har.
Om jag vore dig skulle jag ha satsat på en högställd typ som är lätt i kroppen. :)

Ok, ja jag har ju funderat på vemblod men kanske ska börja tänka på kallblodstravare ist :d :love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I många år var fälttävlan den av ridsportens OS-grenar som var starkast ifrågasatt. Ryttare och hästar dog – eller skadades allvarligt –...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige slutar sexa i lagtävlingen i fälttävlan. Men det hade kunnat sluta med brons – om det inte varit för straffet i gårdagens...
Svar
0
· Visningar
143
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag går det sista momentet i fälttävlan – banhoppning. Under morgonen gjordes en andra veterinärbesiktning av hästarna efter terrängen...
Svar
0
· Visningar
102
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023