gul_zebra

Trådstartare
Lolita i nya "huset"
dsc04441_orig_SE.jpg

Cachen och Lolita undersöker på toa
dsc04484_orig_SE.jpg

dsc04490_orig_SE.jpg

Taskigt nog är Lolita väldigt brunstig idag men hon får sig inget, mohahahaaa :devil: :D

Sv: Bilder!

skaffa minneskort till den. :angel: det hjälper väldigt mycket men kan juh kosta en del

:love: Iiiiih, var det en våg dom satt på? Vad stannade den på? Min sista hona väde 750 g.....

En badrumsvåg så den reagerade inte direkt :D
Men Cachen väger 302 g och Lolita väger 332 g, iaf för 2 veckor sen.

Jävlar vilken stor en! Och jag tyckte Sivert var stor på 642 g :eek:

ahh mitt är på 128 MB får väl plats ungefär 160 bilder på det

haha skulle bara haft ett på 64 men det fanns inga och brosan hade lovat så vi delade på den konstnaden blev dryga 200kr jag fick betala

fan vad det är svårt att skriva med en råtta som vill hjälpa till

Aha :o
Men jag har minsann en agouti irish rex ( :love: ) jag som är myyycket sötare än dina småskitar :P

jaja men jag har juh oxå en rex aguti så plus 4-5 till som int e rexad

kanske du tycker faktist med att enna påminner faktsit om en irsh hade kunnat vara det om inte den undre triangeln fanns

Mohaha skadeglädje :devil: Men en sån har jag också, Kattmat har det felet. Så hon bidde eubk. Eller ja, mm kanske man ska sätta dit också men vad sjutton... Hon är inte reggad eller nånting och det är bara jag som har nåt intresse av henne så det skiter jag i :P

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 984
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
586
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama