D

Dragonfruit_

Kan ni inte visa lite bilder på när ni kör, eller på er häst när dom är selade och eller har vagn på sig?? Skulle vara kul att titta på. Ska lägga ut två bilder snart. :)

Skulle gärna lägga in en bild men jag vet inte hur jag ska göra???
Måste man lägga upp bilder på nätet för att få in dom här?

Inte hittade jag nån i alla fall. Jo en där nån ville ha en bild på när en shettis tävlingskörs.. Men det hade inte fått nåt svar med bild.

Jo bilderna ska väl ligga på nätet. Men jag har ingen aning om hur man gör. Jag länkar i stället. :D

Jag har försökt att länka in bilderna men det fungerar inte.
kanske är mina bilder för stora?? jag är inte direkt bra på det här med datorer! :D

Bild på 1:a körturen,vi har bara hunnit köra tre ggr än.
Men fler gånger blir det.
123939409swdrur_ph.jpg

123942219nwlssq_ph.jpg

Forbidden
You don't have permission to access /s/image8/4/22/19/123942219nwlsSQ_ph.jpg on this server.

Så står det när jag försöker öppna dina bilder :cry:.

{d9b1cbf1-9fea-4dfc-8d34-222ec610aec8}.jpg

Bröstan har hamnat LITE snett och sitter lite långt ner...men de ska fixas, kan tillägga att pållen är under inkörning..därav mitt ena ben utanför vagnen

Jo jag såg precis några bilder på gnägg. :) Kul att köra in eller hur? :) Fin pålle.

Jag har ju tagit de VÄLDIGT lugnt medpållen, köpte honom för 1år sedan och har tömkörs och så sedan dess, men nu i januari så tyckte jag det var dax med vagnen.

Allt har gått som på räls med honom och inkörningen....har varit super kul!!

Inte ska man ha bråttom. :) Kul att det gått bra. Jag kommer nog att börja med vagnen i höst då dom är lite mer än två år i fall dom är redo förstås. Men det kommer inte att bli nån mkt körning förrens dom är tre och vid fyra ska dom tävlas. :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
337
Senast: Cactus
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 538
Senast: hundtant
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dramatiska bilkamera-bilder visar ögonblicket när en lastbilschaufför kör in i en trasig hästtransport och dödar en häst. Känsliga...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama