Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Det var nog det bästa, även om det såklart är både jobbigt och tråkigt. :( Men vad fint att ni kan hälsa på och så på katthemmet.

Haha, ja Sixten ja... Han livsnjuter i en egen division. :D Tack!

Jag verkar ha missat allt med Gizmo, om du skrivit det öppet här på forumet? Tråkigt att det inte fungerade hos er! :(

Jag har inte skrivit om det här på buke, däremot på kattforum. Det är en fantastiskt fin katt, men det hade inte varit rättvist mot någon av oss att ha honom kvar, tyvärr :(

Väldans vad hon var lik min Månsterkatt

S4020014.jpg

Det var nog det bästa, även om det såklart är både jobbigt och tråkigt. :( Men vad fint att ni kan hälsa på och så på katthemmet.

Haha, ja Sixten ja... Han livsnjuter i en egen division. :D Tack!

Ja, jättebra att vi kan hälsa på! :) Vi fick sitta själva med honom en bra stund. Ska definitivt följa honom och blir superglad om han hittar en ny bra familj!

Mys! :)

Kl

Tydligen är mina smutsiga ridbyxor väldigt mysiga :p Sessan gjorde det bekvämt för sig framför elden :D

fa7285e2cdd1e9d82f084c752d1d9525.jpg

2ef35718061bc16cea18731acc1b01e9.jpg

Tydligen är mina smutsiga ridbyxor väldigt mysiga :p

Min Socker har också en fascination för smutsiga saker för han bara ääälskar mina välanvända skor!:o Speciellt de svettiga jobbskorna är fantastiska och han kör ibland in hela huvudet tills han fastnar.:D

*KL*

Den här fotade jag för några minuter sedan. Tokigt glad kisse som spann hur högt som helst :) Nu äter jag, då är jag tråkig så nu går hon runt och skriker för att jag ska börja leka med henne...
268169625e4f11e289bf22000a1fa4a9_7.jpg

eller hur! Det är väl därför man ska ha ljusa katter ;) har massa kort på min grårandiga, men att få till ett på lilltösen som är långhårig och mörk ... tja det är inte lätt och att få till ett i rörelse - omöjligt :p

Haha ja, att fota en svart katt är en utmaning! :D 90 % av bilderna är bara en oformlig svart klump :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
932
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Vaginal vs kejsarsnitt
  • Roliga saker som barn säger