Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Shark: Vilka underbara katter du visat upp i tråden! Vad är det för ras? Maine Coon eller? Ursäkta dumma frågar men är lite seg i huvudet!

Alla katter är helt fantastiska i tråden! Och utanför också är jag alldeles säker på.
Jag har en gråtigrérad honhuskat, hur härlig som helst! Dock inget foto.. än!

*lånar*

Här är vår goding, Orion. 2 årig huskatt, kastrerad hane. Fick honom via ett katthem i år.
32792390.jpg

underbara katter :love:
det är nått speciellt med dessa varelser :)

Här kommer ett urval på våra tre godinger :)

Först ut är gammeltanten på 12år, mitt första egna husdjur som varit med jämnt <3
Min älskling
Lilla Du
Lilla_du.jpg

Sen har vi vår 2årig dam, en underbar personlig tös med de vackraste ögonen <3
Aska
Aska.jpg

Sist ut är monstret. en ca 5mån gammal galning men ack så go <3 - när hon vill ;)
Lilla Grå
DSC_2848.JPG

Shark: La precis märkte till min otroligt dåliga stavning i gårdagens inlägg, ursäkta. Måste vart smått medvetslös när jag skrev. Otroligt vackra katter iaf!

Sommarminne: Jag dog precis lite, så otroligt söt med alla underbara små rynkor i det lilla skinnet!

Åååååååå! En alldeles liten Gremlin! :love: :love: :love:
Jag tror jag krullar ihop till ett presentpapper av förtjusning här i soffan! :D

Sjukt söt! Grattis till nyförvärvet!

Kaluna; Hur får man tag i såna dära söta silvriga saker? Jag menar, du har Två! Den dagen jag ska överge mina Birmor så vill jag ha en sån där i färgen. :love:

tack så jätte jätte mycket! kan säga att de känns som att dom här veckorna fram tills vi får hämta honom är en evighet. jag är verkligen helt betuttad av rasen utav dom gångerna vi hälsat på så det ska bli så himla kul att få hem honom och se om det blir så roligt som vi tror:D

Jag förstår dig sommarminne !

Jag längtar tills den dagen jag kommer vara hemma varje dag så jag kan skaffa två små missar igen !
Har tänkt kika lite på katthem efter någon sötnos som behöver en mammis :)

Klockren tur :D
Två hederliga huskattor :)
(ja även den svarta)

är du sugen på silver så kan jag tipsa dig om Egyptisk Mau - raskatt som är silverspotted.. fy fasiken vad vackra!

Våran lille kattunge har bott här i fyra veckor imorgon, har inte visat så mycket bilder på han, så nu kommer det några, från igår!:)
dsc_0303_174390584.jpg

dsc_0329_174391632.jpg

dsc_0333_174392138.jpg

dsc_0336_174392495.jpg

Tungan:love:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
450
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010