Bilder på Teddy.

Sorbe

Trådstartare
Provade ett nytt objektiv till Nikonkameran idag, så Teddy fick vara fotomodellen! ;)

Vart många bilder så jag har bara tagit ut några,
vet att skärpan suger på typ alla bilderna,
men det var första gången jag provade objektivet!
[ På den bilden när han luktar på mattan så var det faktiskt meningen att skärpan inte skulle vara på honom ].

Klicka på bilden för att komma till bilderna! (:

Sv: Bilder på Teddy.

Mamms som ger honom mat, det är väl lite allt möjligt! ;)
Tror han äter mest Mjau torrfoder, han har börjat sluta äta burkmat. Det är tydligen "bebis-mat" enligt honom! ;)
Han är riktigt kräsen! Sen så är ju hans bror som Teresa träffat stor också! :D

Men molle har ju lite storlek att bråspå, han är ju stor men han är ju endå tanig, knasigt det där.

Molle får också maju torrfoder och mjukmat nu.
Fast jag vet inte om jag tycker att hans päls är nå vidare nu när han äter den maten, knasigt.

Teddy får massor av beröm för hans päls av veterinären.
Kanske är någon skillnad mellan kort- och långhåriga?

Jag gillar bilden i inlägget bäst, tycker den var häftig. Resten av bilderna var han ju såklart söt på!
Var har du köpt blomman någonstans?

Jättefina bilder! Skärpan ser det inte ut att vara något fel på alls tycker jag. Om du använder photoshop så har jag ett bra skärpetips dock. ;) När du förminskat bilderna, lägg på oskarp mask med värdena 2-500% (ibland mindre, ibland kan man behöva göra om det flera gånger för att få mer än 500%), radie 0.2 och tröskel 0. Det blir mycket bättre än att använda större radie som är förinställt!

/Erica

Tack!
Bilderna är förminskade i Paint Shop Pro, det är därför de är randiga och så! ;)
Ska prova förminska dem i PS med ditt tips! Tack! :)

Jo, det vart rätt häftigt ljus genom studsbollen! ;)
Blomman är köpt på Plantagen! :)

Så tjusigt så!

Men vad matar du han med, han är ju stor som ett huuus!?!?

det är han ju inte.
Kan tillägga att alla hans syskon är likadan, de är inte tjocka utan stora, brett mellan framben grov kropp osv. Alla har en underbar pälskvalité.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 176
Senast: Hazel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 024
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar