Bilder på schabrak med brodyr

whalan

Trådstartare
Skulle behöva er hjälp. Det är nämligen så att min pojkväns mormor ska brodera på ett schabrak till vår häst och hon vet inte riktigt hur det ska se ut. Jag har letat bilder på nätet på schabrak med brodyr men inte hittat någon bra.
Kan inte ni lägga in bilder på era broderade schabrak?

/Whalan

Sv: Bilder på schabrak med brodyr

Vilket snyggt schabrak! :love: :bow:

Vars har du köpt/broderat det?
pris?

Nån som vet om man kan lämna in schabrak/täcken/jackor och dylikt som man redan rår om för brodyr och isf vart? :confused:

Köpte från www.lillhastenistav.se
Betalade 405 kr (brodyren kostade 85 kr tror jag och extra för rak kant bak på schabraket betalade jag med). Själva schabraket kostade 299 i grundpris.

Supersnyggt schabrak verkligen!! :love:

tack för att du la upp bilden :bow:

Jag har ett skitfint som Horze broderade på. Ett svart hoppschabrak med guldbrodyr på båda sidorna :love: Kan ta kort på det ikväll om du vill.

Liknande trådar

Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
798
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka