F
Fantasi
Jag har försökt hitta bilder på hur det kan se ut då hästen har regnskållor men utan resultat, kan inte ni som har det eller liknande ta kort och visa mig, vet nämligen fortfarande inte om det är regnskållor min häst har men misstänker det.
Det är bara det att dom ömmar inte som regnskållor skall göra utan dom kliar som exem, hon njöt utav klippapparaten och stod bara och gungade för hon tyckte det var så skönt då jag klippte henne och normalt sett tycker hon illa om klippmaskinen..!
Jag klippte henne häromdagen och nu ser hon ut som en häst med vattenkoppor ....
hon har inte många skorpor och sår nu, utan mest bara hårlösa fläckar med eller utan knöl under. Och det sträcker sig från bak till öron längst hela sidorna även på huvudet.
Det ser verkligen ut som hon har någon typ av pricksjuka
har ni några kort? Dom kanske kan göra mig klokare på vad det är!
Å en annan fråga, är regnskållor alltid smittsamt?
Det är bara det att dom ömmar inte som regnskållor skall göra utan dom kliar som exem, hon njöt utav klippapparaten och stod bara och gungade för hon tyckte det var så skönt då jag klippte henne och normalt sett tycker hon illa om klippmaskinen..!
Jag klippte henne häromdagen och nu ser hon ut som en häst med vattenkoppor ....
hon har inte många skorpor och sår nu, utan mest bara hårlösa fläckar med eller utan knöl under. Och det sträcker sig från bak till öron längst hela sidorna även på huvudet.
Det ser verkligen ut som hon har någon typ av pricksjuka
har ni några kort? Dom kanske kan göra mig klokare på vad det är!
Å en annan fråga, är regnskållor alltid smittsamt?