Bilder på msn

P

Panter

Varför ser man bilder på vissa och inte på andra?? menar alltså på dom som har bild, vissa har ju inte.. Vissa ser man bilden på utan att snacka med dom men vissa ser man inte förren man snackar me dom, varför??

Lite halv flummigt, hoppas ni fattar :p
 
Sv: Bilder på msn

Hm, haha. Endel har väl inte bilder kanske? Och använder man sig av Windows Messenger så har man ingen visningsbild eftersom det inte finns där :p
 
Sv: Bilder på msn

inte så jag mena.. Om man säger huvudfönstret på msn, där man har alla kontakterna kan man se deras småbilder, vissa ser man direkt vissa ser man inte förren man snackar me dom varför?? alla har ju bild..
 
Sv: Bilder på msn

Aha, så du menar att alla du pratar med där har en bild som syns när du pratar med dem? Men inte i listan?
Varför det är så har jag ingen aaaaning om, men det har säkert något med någon klurig inställning att göra. :D
 
Sv: Bilder på msn

Om du har senaste MSN.. så kommer den ihog bilden som va innan.. Men om personen har bytt bild innan du loggat in.. så visar den inget föräns man klickar på personen.. Tror det är för att spara litetid och bandbred.. Skulle sega ner datan så mycket om man har en lång lista och alla har bilder... och den vill ladda in alla när den startar.. =)
 
Sv: Bilder på msn

Är det inte så att den inte visas när personen är offline? Har en bekant som byter bild hela tiden och då visas bilden bar i onlineläge.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Hundavel & Ras Här kommer en lite allmän fundering. Ni som har FL, hur var dom när dom var unga? Lugna.. eller fullkomligt hyperaktiva? Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 283
Senast: Puffindog
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 806
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp