Bilder på min vovve =)

Sv: Bilder på min vovve =)

Jo, får ofta beröm för hans utseende. Tyvärr så har han bara en kula så kan ej ställa ut honom, skulle varit intressant annars. Men till skillnad från mina tidigare hundar så skaffade jag denna enbart som en vän och sällskap. Gud va skönt det är att inte ha några krav på varken mig eller hunden!

OK...men det är ju kul att ha en kompis oxå. Men förstår att du vela ställa ut honom!

Ja, verkligen. Får se om vi satsar på något senare, funderar lite på spår. Men vi tar det som det kommer. Min första hund var jag överambitiös med. Han kunde LK I vid 6 mån ålder :S

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
702
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 737
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka