Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja riktigt pigg är hon.Man kan nästan tro att hon är unghund. Men hon orkar inte med långa promenader längre. Då märks det att hon är gammal. Hon blir då lite stel i benen och ryggen.
men många korta promenader på 20 25 min det går bra.
Men fara om kring med bollar inne och ute det är gör kul. Jumma saker så hon får leta.
Ja allt som tränar huvudet.
Här hemma bor också två rottisar, en tik och en hane 4år resp 3år.
De är egentligen min sambos hundar som jag fått "på köpet"
Det är verkligen underbara hundar, jag är helt kär i dem
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Foder & Strö Olja gör vare sig till eller från utifrån viktsynpunkt, utan gäller endast hur pälsen påverkas (glansig eller torr), samt avföring/kolik...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.