Bilder på körekipage!

snigelfarmor

Trådstartare
Jag, och säkert fler, vill gärna se bilder på olika körekipage.

För min del ser jag gärna tävlingsbilder, det är ont om dem på nätet och jag behöver inspiration!

sätt igång! /jenny

Sv: Bilder på körekipage!

tja nån måste ju börja .. så här kommer inte tävlingsbilder utan tränings. men det är minst lika "peppande" o se :)
var nere i sthlm o tränade för christer p.

vvarv.jpg

fin.jpg

hornpassering.jpg

observera min fina toppluva -de visade sig ha kallt där nere!! :angel:

Senast ändrad av en moderator:

tack, det var modigt gjort! Ser hur bra ut som helst, domarna kommer inte att veta vem de ska ge förstapriset till, frosty eller clicken!!?? hehe*
Vad har du för sele?

/jenny

förhoppningsvis så ser de att de är frosty de ger första priset till :)
det är en ideal harness

nej det får vi bli två om! :p Vad fint han gick!! Får väl våga mig på att visa nåt jag med...har dock inget lika rykande färskt som dina!
clicken_dressyr.jpg

DSCF0061.jpg

Men lina...vart har du hjälmen?? (fast norrmännen säger väl att mössa är säkrast? :D )

hm .. o vem är du som tävlar i västerbotten!? vilken klubb? o kan det möjligen vara så att kortet är tagen från lycksele?

aha .. tävlar du nu? borde man veta vem du är, man blir ju så nyfiken då det är nån här uppe ju :p

Jag vet inte säkert om jag ska tävla något i år. Ifjol var det meningen men det blev bara en träningstävling i Piteå.

Jag är inte så känd som kusk, brukar oftast placera mig i den mittersta-bakre delen av startfältet. :smirk:

Vem är du själv, blev ju nyfiken jag också, men kunde inte komma in på din hemsida...

Hej!

Rotade fram några kort från gymnasietiden då jag körde dressyr med hästen Dusty. Nu vet jag inte om bilderna får ligga kvar då jag laddade upp dom på en sida som inte vill ha suddiga
bilder!! :crazy: :crazy:

Här när jag körde mellan koner i ridhuset, synd att bliden är helkass, jag gjorde hästen såå fin, med glitter i man o svans och en stjärngosse till groom (min körlärare) :D
Men ser ju konturerna iaf :( :crazy:
3836595.jpg

Här när skolan hade uppvisningsdag för alla, fast det var bara 4 som kollade. Min mor o brorson+ en kvinna med en unge.... :crazy:
3836484.jpg

3836558.jpg

Mvh Lisa

Från förra våren. Vi värmer upp för ett inomhusmaraton.
bors.jpg

En tävling i våras

trgigg.jpg

Häromdagen i ridhuset

ryver1.jpg

Ååh vilka fina bilder alla har lagt in. Blir alldeles kär i alla hästarna. :D:love:
Jag har faktist inga tävlingsbilder, bara två vanliga jättehemska träninsbilder & dessutom vill inte scannern fungera. Får ragga nån som kan ta kort den 17 nästa månad då jag ska tävla både dressyr och precision. :)

Allas hästar är så fina men jag fick mig en funderare ang din häst "Ryver"!
Jag funderade och funderade vad kan det va för ras :confused:
Hmm den är ju lite liten så kanske en större welsh?
Då kom nästa bild upp, aha en travare! Varmblod då den ser ju så tunn ut. :crazy:
Nä men vad mycket hovskägg, hm lite grövre ben och liten? Ja men då måste det vara en urtjusig kallblodstravare? :confused:
Har jag rätt?? :o :crazy:

Mvh Lisa :p

Hej!

Här är en bild sen i somras!
Jag kör min fjordning, och jag vet ajaj ingen hjälm! Men jag brukar ha det, men det var väl inte det första man tänkte på när det var provtur och 25 grader varmt! :D
Vi har en större plan där vi brukar slå av gräset och göra så gott vi kan för att ta reda på det. När pappa fixade en hjulräffsa så gick det ju som en dans, efter häst såklart!
Jag tycker det var jättehäftigt att sitta på det där åbäket! Med så stora hjul var det ju som en gigg! :p :D :rofl:
3842390.jpg

Mvh Lisa

Har fjordingen slagit och ätit upp gräset? syftar på lilla magen :) !!
Jättekul att se bilder på hästar i arbete, jag har gjort insatser i mitt förra inackorderingsstall genom att kratta ridbanan med shettisen, miljövänligt och styrketräning på samma gång!

Vad stilit det ser ut! Jag är nyfiken på vagnen. Vad är det för vagn, ungefärligt pris och spårvidd? Funkar den för maraton?

Tacksam för svar. Jag ska komma igång och tävla med min shettis i år har jag tänkt.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
287
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar