Bilder på klippt "westernhäst"

Sv: Bilder på klippt "westernhäst"

det är ett stång med tungfrihet.

jag klipper min polle oxå har inget kort på de nu, men jag klipper inte benen o huvudet lämnar päls där sadeln ska vara.

skulle oxå behöva klippa min pålle! skimmel connemara sto. jag själv har aldrig klippt henne.. haft henne i ca 2 år. så jag vet faktist inte hur hon reagerar på klippmaskinen! tror inte jag ska helklippa henne, då hon är lite fryssen av sej ibland. men fram på halsen skulle allt behövas! då hon bir svettig när jag rider. tips? :)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 266
Senast: Grazing
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka