Bilder på högdräktiga ston

S

solen

Ni som har tagit bilder på era ston då dom varit högdräktiga,kan ni inte lägga ut dom. Hade varit roligt att se. Både fram o bakifrån och från sidan. :)

Solen! Har inte du någon bild på din? För visst har du också ett dräktigt sto?

jag har bilder men vet inte hur man laddar upp dom :o om nån kan hjälpa mej så kan jag maila över dom iaf! :)

Oh, jämfört med den magen (sett från alla håll) är min verkligen en elefant med stort E.

Tyvärr har jag inga bilder på henne, får se om jag hinner ta några innan hon fölar :rofl:

Hm mitt sto är så djup,så djup....en verklig mästare på att få en att fundera på om där verkligen finns något föl.Fattar inte hur hon kan dölja det så som hon gör.Varje år blir jag lika fundersam. :)

Vad roligt att se bilder på era dräktiga. Fina och tjocka allihopa.

Nej. Jag har tyvärr inga bilder på min. Eller jag har, men har ingen möjlighet att scanna in dom, tyvärr.

Hon är på dygn 348 nu och inga fölningstecken.

Stackare, gå in och dela din uppgivenhet med oss övriga på Är det på G eller! Själv är mitt sto på 342 nu

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 065
Senast: Robina
·
Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Alexandra_W
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur