Bilder på fina, roliga, ANNORLUNDA hinder!

Sv: Bilder på fina, roliga, ANNORLUNDA hinder!

Usch den stenen ser inte trevlig ut!

Hi hi, jag tänkte faktiskt föreslå ett sådant här hinder, det passar ju in i miljön (om man drar banan mot järnvägen) :D
Fast man får ha X2000-färger då naturligtvis

12photo.jpg

Hihi, ja det blir ju jättebra! Eller som ett pendeltåg.

Och så har jag tänkt på en "timmerbil", bredvid stora vägen sen. En sån kanske en viss lastbilstillverkare kan vara intresserad av att sponsra lite :idea:

javisst ser stenar läskiga ut 'huh* men det är också sånt som vi ryttare medt tittar på. det säger faktiskt bara "hopp" och så är man över1 lite som spetsar också, tittigt för ryttarna, egentligen inte svårt alls! vi har ett jättegulligt hinder på våran bana.. Har ingen bild, men kan försöka beskriva.. Det är som en låda där de har "timmrat" med pinnar på sidorna + spikat fast som ett fönster. På taket är det gräs, ser ut som en liten fäbod! och på sidan av hindret så hänger det en plåthink på en gammaldags brunnhängare, eller hur man ska säga. FINT är det iallafall :) så har vi också haft en bro nedvinchad över vattnet 8en större bäck) fast det var på *nig nivå, men det går ju att bygga mindre/lägre broar :D

Åh, är det någon som har väckt den här tråden :)

Om någon undrar hur det går med min terrängbana så kan jag berätta att det blev lite ändrade planer. Vi hittade drömgården och flyttade 50 mil norrut... så det blir ingen bana där vi först tänkte oss. Men planen är att bygga en bana på vår egen mark här uppe, så era inspirationsbilder kommer till nytta ändå och det vore roligt med fler :)
Men det kommer tyvärr dröja några år innan vi kan börja bygga här, för vi måste renovera stall först...

Förutom min häst som är livrädd för stenar.. speciellt stora gråa... :angel:
Tittigaste hindret på hela Torns bana var jordvallen med vita stenar på.. som tur var var det så lågt att man i stort sett kunde "klämma" över honom :p

:rofl:

Jag älskar det där hindret :love: jättesnyggt gjort och man får fint språng över :bump:

Visst är det snyggt, men gjort av sten :eek: Jag vet att de flästa hindrna är lika hårda men känns lskigare när man ser att det är sten :o

det ser tufft ut med persienner på terränghinder, fast de blåser iförsig iväg lätt.
:)

Vilket roligt spökhinder :P

En sådan "järnvägsbom" finns här fast den är mkt smalare och högre, tror den är runt 1m.

Jag bara älskar spökstenen!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka