H
HumleMumlan
Sv: Bilder på fina, roliga, ANNORLUNDA hinder!
Oj förlåt, blev dubbelpost.... Nån snäll moderator kanske vill ta bort det?
Oj förlåt, blev dubbelpost.... Nån snäll moderator kanske vill ta bort det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AnnA_ skrev:Visst, nog kommer det att gå att ordna tävlingar så småningom om vi vill. Men just nu har vi inte ett enda terränghinder och bara en liten uteridbana med dåligt underlag. Så det känns som att man tar ut händelser liiite i förväg nu
När vi fått ihop några hinder och ridhuset kommit på plats så kan man börja fundera på sånt, man får ta en sak i taget. Vi ska se till att börja bygga först
Tasse skrev:Att hitta information om fälttävlanskommittén (FTK) på distriktets hemsida är omöjligt, vi har inte ens någon som representerar fälttävlan i distriktets tävlingskommitté(TK). Eftersom fälttävlan mest styrs från stora förbundet så har jag fått den uppfattningen att TK inte är så intresserade av vad vi fälttävlansmänniskor håller på med, men vi har dock en egen del av distiktets budget som vi använder till div saker som mönstring och utbildning av ryttare och även tas pengar från den för att hjälpa NYA och gamla arrangörer/terrängbanor och andra som är fälttävlansintresserade.
Vet att det står så i TR men Vinslöv brukar stänga sin bana 2 dagar innan. Banbyggaren menar att det är helt ok. De har "bara" 90 och 100-klasser och anser att det inte spelar så stor roll då.AnnA_ skrev:Jag kan faktiskt se en del fördelar med att ha en bana utan tävling. Ofta brukar tävlingsbanan vara stängd flera veckor runt tävling och det är så tråkigt att inte få träna något då!
Det där tyckte jag var en bra idé! Om man bygger i trä så är det ju lätt att måla dem som skyltar. Våran bana kommer ligga vid en stor väg så det blir ju perfekt. Om inte vägverket har synpunkter förstås... Bäst att man ser till att skriva rätt avståndStefffie skrev:kom då på iden o hoppa över trafikskyltar (typ: "Stochholm- 23 km" os.v.)