Bilder på era sjtärnor<3

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Nice-suprice

Som sagt lägg ut bilder på era hästar och låt andra kolla och lägga ut på sina.. Förästen får man kopiera bilder på tex. Krister Lindhs hemsida ochs edan lägga ut??

Ha kul;):banana::rofl:

Sv: Bilder på era sjtärnor<3

Det finns redan en "bakgrund på era fälttävlanshästar" och en "min blivande stjärna" där alla presenterar sina hästar. Fortsätt gärna i någon av dem!

Sv: Bilder på era sjtärnor<3

Det finns redan en "bakgrund på era fälttävlanshästar" och en "min blivande stjärna" där alla presenterar sina hästar. Fortsätt gärna i någon av dem!

Jag älskar när någon annan gör mitt jobb! :love:

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 168
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: WildHorse
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 090
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka