Bilder på era kök!

MinIan

Trådstartare
Ja, om en månad gäller det, då ska vi flytta till ett nytt ställe. (hyra ett litet hus)
Vi har varit och tittat på det redan och jag längtar som bara den :)

en sak jag inte gillade var köket.. fula gröna köksluckor. (grönt kan vara fint, men inte det där..)
Så jag kommer garanterat måla om eller liknande för att göra det mer modernt och snyggt, så jag behöver lite insperation, så då tänkte jag att ni kan lägga in lite bilder på era kök.
Om ni tycker det är värt att visa :angel:

:banana:

Sv: Bilder på era kök!

Mitt nyrenoverade kök, ser inte mycket ut för världen då det saknar möbler, men man ser iaf. färgen på väggar och luckor:

kok2e.jpg

Häpp, så vill inte bilden fungera. Nytt försök:

kok2e.jpg

Hihi jag har rosa luckor med grå väggar :D (Från början var det rosa luckor med terracottafärgade väggar...)

Lila är himla fint :D

Jag är lilafantast av stora mått. Vardagsrummet har en lila tapet som matchar kökets färg perfekt (öppen planlösning mellan kök och vardagsrum).

naaaaaj! :D :p

Rosa är verkligen inte min färg, men nu fick jag lust att måla luckorna i en färg och kaske göra ett litet motiv där handtaget ska vara. alltså ta bort handtagen helt och göra en annon löstning så man kan öppna skåpen.. typ som ett liten urgröpning i botten av luckorna så man tar tag där.. någon som fattar? :p

handtagen är verkligen 1800 frösihjäl, därför vill jag ha bort dom. ska se om jag hittar en bild med dom handtagen... *återkommer*

Oh vad jag blev sugen på att måla mitt kök lila... Men då blir nog pappa arg; han har nyss målat det offwhite :D

Befinner mig f.n. långt hemifrån, men ska ordna en bild på köksluckorna när jag kommer hem (måndag).

*avundsjuk* bli inte förvånad om allt är utrivet :angel:

jag har funderat på vitt, men det känns som att det är så vanligt att måla på luckorna..
men kanske?...
kanske med nått motiv på ^^

man ser ju d¨å det blir skitigt iaf ;)

Mitt så gott som färdiga kök, lite lister och belysning saknas ännu...

p1040222_46305164.jpg

p1040235_46305338.jpg

Det är ett Applåd från IKEA.

Har blivit så mycket enklare att jobba i köket nu motför det trånga klassiska 70-tals kök som var bosatt här innan.

p1030239_46304989.jpg

Det här är köket i min lägenhet där jag visserligen inte bor utan har hyrt ut i andra hand =)
Nyrenoverat ikea.

Och så här ser köket ut i vårt hus.
Är tänkt att vi ska bättra på den svarta färgen på luckorna så småningom eller om jag lämnar in för sprutlackering. Kommer då välja en mörkgrå nyans.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
802
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 614
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: nyttnick
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 085
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar