Bilder på era ettor?

Sv: Bilder på era ettor?

Loftsäng säger jag bara. Det är ovärderligt när man bor trångt och vill ha både säng och soffa :) Bodde själv på 20 kvm i 4 år och trivdes riktigt bra med loftsängen som ändå var 140 cm bred... lite lyx alltså!

Hej!
Här kommer förhoppningsvis (är inte så bra på det här med att lägga in bilder) några bilder på min lilla lya. Lägenheten är på 26 kvadrat med kokvrå. Har bott här snart ett år och trivs riktigt bra fastän det är så litet. Bildkvaliten är ingen höjdare, fotat med mobilen.

Rummet sett från hallen
DSC00678.jpg

Matplatesen
DSC00676.jpg

Sängen
DSC00683.jpg

Tv- hörnan (vill byta ut tjocktv:n mot en vit samsung platttv :d)
DSC00680.jpg

Fortsättning nästa inlägg...

Forts..

Hallen
DSC00679.jpg

Kokvrån
DSC00670-1.jpg

Toaletten (lite jobbigt att inte ha egen dusch i lägenheten :crazy:)
DSC00669.jpg

Liknande trådar

Hemmet Jag har funderingar på att flytta från min lägenhet, eventuellt tillfälligt ett år. Det är av skäl som jag kommer få hyra ut i...
Svar
12
· Visningar
651
Senast: Acto
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
301
Hemmet Sambon och jag är båda hopplösa på att få tvätten från hängställningen till garderoben/byrå med lådor... Vi har inte torktumlare så...
2
Svar
23
· Visningar
1 156
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka