Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TCJ skrev:Jag anser att hästar som lider av såpass allvarlig exem ska avlivas.
Det är egoistiskt att behålla de i livet med sådana fruktansvärda problem som återkommer och plågar dom under så långa perioder!
Hur snäll hästen än är och hur mycket man än älskar dom.
Mount Never Rest skrev:Tyffan har inte direkta exsem, men hon har otroliga problem med knott vilket resulterar i detta:
Farrix skrev:jag tror faktiskt inte att den bevhövde ha sånna där besvär om man är någrann med att smörja in och kanske duscha? men vad vet jag har aldrig haft exemhäst
Det är egoistiskt att behålla de i livet med sådana fruktansvärda problem som återkommer och plågar dom under så långa perioder!
Fjunet skrev:Har tyvärr endast en bild på min kille när han har löss
Vad mycket exem din häst har! Eller det är normalt? Så mycket har ej min häst, han får två små knutor på vars en sida av svansroten (stora som två femtioöringar typ) och sedan så blir han lite "räfflad" längst mankammen. Är det vanligt med så mycket exem som din häst har?
Mount Never Rest skrev:Tyffan har inte direkta exsem, men hon
Men med denna klädsel så klarar hon sommrarna relativt bra
Bild
Hon brukar även gnugga bort manen så just nu har hon en stilig stubbman
Tibra skrev:Det var ett bra täcke må jag säja
Fast jag skulle vilja ha skydd för ögonen Men din har ju inte så pass lindrig eksem som min plutta..