Bilder på era bomlösa sadlar!

S

Sweet

Ni som har bomlösa sadlar typ Torsion, Fitform, Barefoot m.fl

Kan ni inte visa lite bilder på hur dessa sadlar ser ut på era hästar?

Har dessvärre inte heller någon bild, men jag kan påpeka att det är det bästa sadelköp jag någonsin gjort! Den är helt enkel underbar, och för att inte tala om hur snäll den är mot hästen! Har en Torsion Endurance. :bump: :bump:

Ska nog köpa mig en Torsion sadel, men är inte riktigt säker än. Men jag är säker på att det blir en bomlös i alla fall! :)

Kul att se hur de ser ut på häst, oftast ser man ju bara bilder på själva sadeln.

Hej
Själv är jag inne på Star-Trekk. Har bestämt mig att det blir en sådan, väntar bara på ett svar från försäljaren.
M vH M

Så det är DIN fjording! Han är jättefin!! :love:

Har varit inne på den sidan en miljon gånger tror jag och även torsions svenska sida. Det lutar åt en torsion, de ser så himla sköna ut! Jag har blivit erbjuden att komma till Rudorna gård och provrida Gerts häst och klämma och känna lite på de olika modellerna så får vi se vad det blir...

Vad tycker du om torsion? Vad har du för modell?

Liknande trådar

Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
488
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på...
2
Svar
22
· Visningar
1 567
Senast: morgaine
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 058
Senast: iNHALE
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
843
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur