Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!
Men om man aldrig provar , ja då lär man sig ju inte heller, för att få erfarenhet måste man ju börja någonstans och prova sig fram.
Ibland lyckas man .....ibland inte , och det är då man lär sig av misstagen ,tar ett djupt andetag ,och försöker igen.... det är så erfarenhet skapas!
Jag personligen är helt självlärd!
Jag har helt enkelt gjort så att när jag velat något eller då det uppstått ett problem , ja då har jag satt mig in i saken ordentligt genom att läsa samt fråga kunnigt folk inom området .. sen så har jag helt enkelt satt igång!
För varje projekt har jag gjort något misstag som jag inte gör nästa gång och så rullar det på ! De gånger jag har byggt med kunnigt folk har jag krävt att få vara aktiv inom något område och har således lärt mig det jag gjort!
Jag tror snarare att många tjejer överlag drar sig för att ens försöka snickra och överlämnar det till en man som i sin tur tar på sig det, eftersom han känner en viss press att vara den som faktiskt kan snickra .. enkom för att han är man. Därför har det hela tiden blivit så att eftersom mannen är den som försöker är det också han som utvecklar sin snickartalang och så blir det en "ond" cirkel av det eftersom tjejerna drar sig ens för att försöka
Så när jag bygger .. visst ibland blir inte ytan perfekt men det gör mig inget då tillfredställelsen av att ha gjort det själv överväger ..
Ibland blir dock ytan mer än perfekt eftersom jag lagt ner hela min själ i det.
Som mitt badrum ; Varenda gång jag går in och lägger mig i badkaret slås jag över hur snyggt och proffsigt det ser ut. Jag har själv gjort allt!, den specialbyggda dushen helt byggd i sjösten , tvättstället byggt i massiv mahogny och det nåtade teakgolver har jag själv, limmat , skruvat , nåtat och pluggat med 3000 teakplugg! .
Och varenda gång någon kommer hem till oss, som inte känner oss . möts jag av kommentaren när jag berättar att vi gjort badrummet själv; att; "gud va´händig din kille måste va"
Jag ber om ursäkt till trådskaparen att tråden drog iväg lite .. jag ska fortsättningsvis hålla mig till ämnet och lägga in bilder på vårt lilla stall som är enkelt byggt men tycker vi väldigt fint och mysigt!