bilder på de nya criollohästarna.

Sv: bilder på de nya criollohästarna.

Häftiga färger! Jag kanske är super korkad, men ja trodde att Criollo var vita!?:o

Hej
Jag skrev lite fakta om dom på den gamla tråden härom dagen.
:love:

ok, de va nog som alazzi trodde, har nog blandat ihop dem:angel: Kan inte vara en spec vanlig ras i sverige va?

Vad kul och se lite bilder...Hade inte tackat nej till fuxen och skäcken som var på bilden efter :d

Var du i Danmark igen och kollade eller åkte du till.. hmm.. Argentina är det va?

Berätta allt! Vill du inte avslöja här så kan du väl PM:a eller slå en signal vet ja.
Har du köpt alla?

Hej nej inte i danmark. jag får hem 2 st nästa vecka. varav stoet är mitt och valacken ska säljas. Jag kan inte spara alla själv men de skulle jag ju helst vilja. Sen har jag en hingst och en annan valack (min tävlingshäst)som kommer senare fråmåt sommaren om allt går som beräknat. Jag är super glad äntligen.:love:

ok, de va nog som alazzi trodde, har nog blandat ihop dem:angel: Kan inte vara en spec vanlig ras i sverige va?

Nej dom är inte vanliga men fruktansvärt bra i western tex reining, working cowhorse,poolbending and barrelrace.Passar nog även polo men då är dom uppblandade med fullblod.
Alla från argentina är inridna enhandsfattning.
Snabba och vändbara. Underbara färger. väldigt kloka.:love:

Är fuxen ett sto och skäcken en valack?
Vad ska den säljas för?

Vad kul att du får hem dom...då får vi se till att göra ett besök med andra ord :D

Är fuxen ett sto och skäcken en valack?
Vad ska den säljas för?

Vad kul att du får hem dom...då får vi se till att göra ett besök med andra ord :D

Båda är skäckar. Stoet är 2färgat dun overo och valacken gråskäck.
Hingsten Blyertsgrå med strimbläs och tävlingsvalacken svart skäck.

Båda är skäckar. Stoet är 2färgat dun overo och valacken gråskäck.
Hingsten Blyertsgrå med strimbläs och tävlingsvalacken svart skäck.

Ååååh en gråskäck! :love:
Men nu blir jag lite förvirrad.. :confused: Antingen lurar min skärm mig eller så är det två olika gråskäckar? Tycker det är en med mycket grått i och en nästan vit med små fläckar härovar förutom den stora vid lårvirveln?

Nyfiken fråga rent generellt.. vad ligger en Criollo på i ca pris här i Sverige? *planerar för framtiden*

Ååååh en gråskäck! :love:
Men nu blir jag lite förvirrad.. :confused: Antingen lurar min skärm mig eller så är det två olika gråskäckar? Tycker det är en med mycket grått i och en nästan vit med små fläckar härovar förutom den stora vid lårvirveln?

Nyfiken fråga rent generellt.. vad ligger en Criollo på i ca pris här i Sverige? *planerar för framtiden*
Hej
mellan 45-50000 kr beroende på utbildning och färg.
Den grova muskulösa skäcken är på riktigt mer svartän grå tycker jag iallafall. (den med mindre fält)
Det är min tävlingshäst men han kommer senare i sommar han är helt underbar,:love: Svårt att sova på nätterna när man tänker på han.:love: Han gör allt rätt,Han är inte så stor men det känns inte.Ca 147cm.

nu är bilderna från argentina inlagda.:love:

ojojojojojojoj, dom ser ju.... alldeles... alldeles underbara ut ^^ Lite som askungens klänning typ.... ;) Jättefina! Gillade verkligen den där mörkgråskäckvarianten..... kan man önska sig en sån i examens present? ;)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
2 489
Senast: co-SMAD4
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 700
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar