Bilder på Chirlon

MoQ

Trådstartare
Är det någon som har gamla bilder på Chirlon,helst från hans första år i aveln,bruksprovsbilder mm.Skulle gärna vilja se en bild från sidan,i hingstkalendern hoppar han och i Stamboken springer han,men gärna uppställd önskar jag!
Borde finnas i mina egna gömmor,men jag har inte möjlighet att få fram dem just nu (jobbar)!
Tack på förhand!

Sv: Bilder på Chirlon

Det enda jag har att komma med är att det finns en bild på honom uppställd på Tullstorps sida men den bör du ju redan hahittat om du är nyfiken på hingsten.
U

Hej! Det verkar vara svårt att hitta gamla bilder på honom. Jag har också försökt (som du vet):;)

21852025.jpg

Här kommer en bild. Visserligen med ryttare men den är från sidan i alla fall. Den är tagen är 1994, troligen i mars.

Han är ju så snygg!! Vilken karl :love:(nu snackar jag alltså om Chirlon, bäst att förtydliga så att inte pojkvännen blir butter om han skulle tjuvläsa)
Någon som har koll på hur många ston han fått?
U

Vad roligt att se att det är fler än jag som är intresserad av denna ståtliga herre. Jag har precis seminerat mitt Napoleonsto med honom så ett sto har han fått i alla fall :laugh:.

Jag ska inte betäcka, men jag suktar och kommer att kolla in fölingar nästa vår. Lycka till med dräktighet :)
U

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
615
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
494
Senast: Trott
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 973
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 931
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka