Bilder på Baloo!

Sv: Bilder på Baloo!

Vi tror att han är 5 veckor.. Ska få en bättre koll hos veteterinären imorgon.

Gud så gullig!

jag hittade två övergivna kattungar när jag var ute o promenerade med hästen för 5 år sedan. De var någon som lämnat dem vid vägkanten i en papplåda *snyft* ...... var så gulliga och när jag gick förbi satt de där o pep o ville bara följa med mig *hihi* Så jag tog med dem hem till stallet och en av kattungarna blev stallkatt och den andra kattungen fick flytta hem till en tjej i grannstaden....... Tyvärr så är båda katterna döda nu, vår stallkatt hittade vi halvt uppäten och död i sommarhagen för 1½ år sedan och den andra katten blev överkörd ett tag där innan :cry: :cry: :cry:

men vi kunde iaf rädda deras liv en gång!!

Ok Tänk vad människor är grymma! Sicken tur de katterna hade och alla andra katter som hittas. Men alla dessa som aldrig hittas och går en lång och plågsam död till mötes.....

Ingen som kan "gissa" åldern på honom?

svårt att gissa åldern.....
en kompis till mig har en 13 veckors gammal kattunge som är rätt uppfödd och den är väl sisådär dubbelt så stor som din lille hittekatt ...... men jag gissar väl på att den är 6-7-8 veckor

Veterinären kanske kan bedöma bättre imorgon!

Hade inget att göra så mixade ihop den hära!

baloo_orig_SE.jpg

naw, vilken pytteliten! :love:
Han är rätt lik mitt monster jag har här hemma, även om hon är någon modell större (12 veckor gammal).

Okej! Bild?

Veterinär rapport: Han fick sin första spruta i tisdags och då sade även veterinären att det är en han och att han är cirka 8 veckor och vi som trodde att han var 5 :eek: Han mår bara bra i övrigt.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
431
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
499
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar