Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
_Erik_ skrev:Kan någon förklara hur man lägger in bilder, så kan ni få några till att kritisera.... har aldrig förstått det här md att lägga in bilder så jag behöver en BRA förklaring!!
Anade det...Jag har haft problem åt andra hållet...för mycket motor som ska kontrolleras... Men, St*ffan har bidragit till att det funkaralazzi skrev:Vi jobbar på det Han bär sig med ryggverksamhet under korta stunder.
Min förra häst var en pigg arab så där hade vi motsatt problem vi med.Piraja skrev:Anade det...Jag har haft problem åt andra hållet...för mycket motor som ska kontrolleras... Men, St*ffan har bidragit till att det funkar
Åh jo... Du är ju medveten om det, du behöver bara lite stöd och vägledning för att komma till rätt arbete, identifiera det för att sen kunna be om det varje gång...det kommeralazzi skrev:Jo, han jobbar inte igenom med ryggen, men jag rider inte bättre än så
Tror att vi blev 5:a i reiningen som bästa resultat på C-tävlingen. Twinstar fick rida honompå D-tävlningen på samma meeting.