Bilder och Filmer på oss westernryttare

Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

:D
Det tror jag inte är fysiskt möjligt...

Nej, jag sa ju att jag inte tog illa vid mig, jag tog illa vid mig när jag själv såg bilderna för 1 månad sedan. Man ser ju inte vad man har bakom sig liksom... så man blir så chockad när man ser det på bild.."fan är det så jag ser ut, är det så stor jag är":eek:

Men ingen skada skedd:D

Fast kameran "lägger på" en del kilon också...Det är därför som man vill att fotomodeller ska vara trådsmala.

RIMG4266.JPG

Hästen duger utmärkt som barnponny också:)

Vad mysigt!!! Tösen i sadeln ser ut att må rätt gott där:rofl:

Jag måste skaffa mig en kamera!!!:o

Det där m ponny tål väll o diskuteras;) , men visst ser det mysigt ut..
Det är nästan man blir sygen på smått igen (men bara nästan), för o kunna sätta upp dom så...
Nu hoppar hon upp själv o morsans lilla "ponny" e för liten:( :rofl:
Jag vill oxå uppdatera mig, men har inget annat än dessa korta snuttar, som min dotter tog, då jag lekte m kalvar..:D
Märk dock, att trotts spöregn (just på min timme), så tycker jag det är kul, dock va inte hästen glad när regnet blåste rätt i mulen...
http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view&current=Provapkoapr-06064.flv...ps Jason Ps ryggtavla med oxå...
http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view&current=Provapkoapr-06065.flv
Golden_tinka, fina HF....hur gick det då på tävlingen?
Nyfiken!:p

Åhhh, jag kan inte se dina filmer:( Måste har Flash 8 och det kan bara min support installera eftersom jag använder lite krångligare Linux.....suuuuuuuck:cool:

Western Horsemanshipen var jag bara med på för att hon skulle få komma in i ridhuset, har bara vart det 4ggr tidigare. Gick sådär, jag bröt på railworken då hon blev för "skuttig".

Western Riding, kom på 5 plats, gick bra förutom ett par skyggningar för allt farligt.

Reiningen gick super bra, blev tyvär diskad då jag missade ett varv i spinnen...:crazy:
Annars hade vi blivit två!!!:)
Men jag var helnöjd ändå, schysstare häst finns inte...

Hej alla! Har mest suttit o betraktat utan att kommentera nånting men måste säga att de e kul att de e så många som seriöst jobbar med sej och sina hästar. Tyvärr ser man allt för många som sätter på hästen en w-sadel, ett stångbett o sen glider runt o tror att dom rider western!:crazy:

Måste bara tipsa om denna briljanta "instruktionsfilm" om cutting!:rofl:
www.westernvideos.de/2006/Cutting Bob.mpg

Den var s...cool:rofl: :banana:
Ja, en gör så gott en kan...:bow:

En liten uppdatering, jag var ju hos Sjukgymnasten 25e...var inte helt bra men mkt bättre, han fick dra till det sista och så fick jag nya övningar o göra....ingen återkoll i dagsläget...:)
Sen var jag på min 1a lektion i lördags (6e) i hopp om att vi skulle fixa den där hö galoppen, snyft...inte då.
Allt annat gick kanon, hon (tränaren)tyckte tom att det var dax o börja på formen nu, då hon går så bra under sig, inga problem där heller...
Så, i måndax ringde jag kirop till hästen o tis kom han....
Hon var fortfarande inte bra, hade spänningar i hö manke/bog, snyft..
Han kommer om 2v igen o blir det inte bättre, så skall jag ringa vet om en röntgentid....för o kolla vad där e för fel...usch va deppig jag blir...vad kan det vara?:(
Hon tar ju galoppen löst, barbacka, rakt spår o tom m vagn (dock mkt kort).
E det sadeln som hindrar på volten?
Verkar lite långsökt, då vä fungerar...
Sen kom jag på, att hon fastnade i boxen som 2åring, kan det va det som hon skadat sig på?
Hon satt verkligen fast i ett skruvstäd, när som tur va en av stalltjejerna saknade sin häst så mkt att hon skulle in o gosa en sen kväll och hittade min...usch, hon hade inte levt idag annars...
Håll tummarna att där inte är nåt allvarligt..

Jipii för fjordingen...helt kanon...otroligt duktig..

Senast ändrad av en moderator:

Gud vilken fin häst :love: Förstår varför han heter Romeo :)

fnillson skrev:
Hans pappa heter Black Diamond och hans mamma heter Leslie, köpte honom från en uppfödare i Göteborg. Så här ser han ut när han är lite mindre suddig:

snufffsan
var hittar man såna korta paddar? min hästs rygg e typ...120 och min padd är lång så den ser inte ut att passa, har dock inte ridit henne än då hon är högdräktig men men

Gud vilken fin häst Förstår varför han heter Romeo

Tackar tackar!! :D *stolt*

var hittar man såna korta paddar? min hästs rygg e typ...120 och min padd är lång så den ser inte ut att passa, har dock inte ridit henne än då hon är högdräktig men men

Padden är köpt på bo**anza och heter pueblopad. Den är 78*78 cm. Jag kan PM:a dig webadressen om du inte har den.

Titta till vänster och i ett av de övre mörkgula fälten finns det en rad där dt står "Hästlänkar". Gå dit. Scrolla ner lite och vips: "Westernprodukter" Klicka på den texten och du får upp en lång rad med olika firmor som säljer westernsaker:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka