Bilder och Filmer på oss westernryttare

Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

*knapplån*

Att jag är vinn å sne bör ignoreras. Har skada i ryggen..

{441B377F-7E51-4975-BC8A-1479020DA580}.jpg

(länger henne tror jag... )

{E3EFFE62-0CE8-4D3D-A276-17874C3AC6F7}.jpg

{1456830E-0FAF-4DE8-BBCF-AEE82C2948D2}.jpg

(joggar :D )

reykurboy skrev:
Snygga bilder! Å jäklar vilket fint träns...:love: (har ett likadant själv ;) )

Det hade jag visst inte, men det är bra lika iallafall..;) (var tvungen att kolla idag :p )

Här kommer några bilder från en westerntävling:

Kicki.jpg

LasseSky.jpg

Regina.jpg

Smponnisar.jpg

Jihaaaa...vilka härliga bilder........"trånar"...om man ändå vågade en dag:o
Jag har varit på träning i helgen och nu får det bära el brista...
Jag sätter in det här, så har ni nåt o snacka om:rofl: :rofl: :D
Jag har om o om tittat på´t, och hittat en del "fel", men ge mig feedback, +/- tack...
Herregud, jag måste ju lära mig det, om man skall ut på bana en dag....:eek:
http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view&current=Piatrning29maj-06005.flv
Ursäkta kvaliten, men ridhuset va rätt mörkt och fotografen skakig..:D

Piraja skrev:
Åh...några känner ju jag:D... *Saknar*...
Jag blir nyfiken, vilka känner du? Jag var också på denna tävling och tävlade lite.

real_cowgirl skrev:
nu är jag lite nyfiken också, vilka är det du känner då? ;)
De flesta;)... Bodde i Hälsingland förrut... Tränade i Fränsta och Vattlång och någon gång i Delsbo:D

Piraja skrev:
De flesta;)... Bodde i Hälsingland förrut... Tränade i Fränsta och Vattlång och någon gång i Delsbo:D

Okej, vad har/hade du får häst då? kanske man har träffat dig någon gång då, eftersom jag själv är mycket nere i fränsta och tränar ;)

kicki13 skrev:
Jag blir nyfiken, vilka känner du? Jag var också på denna tävling och tävlade lite.

Vilken häst tävlade du på då?

real_cowgirl skrev:
Okej, vad har/hade du får häst då? kanske man har träffat dig någon gång då, eftersom jag själv är mycket nere i fränsta och tränar ;)
I Fränsta red jag en varmblodstravare vid namn "Sune" och ett halvblodssto vid namn "Piraja";)

Har även varit speaker på en tävling där...då var det HETT!!! Varit i sekretariatet i Vattlång för några år sedan också...+ tävlat där på varmblodstravaren;)

Kanske ska tillägga att jag nu inte har någon av dessa kvar utan har ett korsningssto på 9 år som förhoppningsvis är dräktig med VTR och en Welsh Cob, 2 år...

Senast ändrad:

Piraja skrev:
I Fränsta red jag en varmblodstravare vid namn "Sune" och ett halvblodssto vid namn "Piraja";)

Har även varit speaker på en tävling där...då var det HETT!!! Varit i sekretariatet i Vattlång för några år sedan också...+ tävlat där på varmblodstravaren;)

Kanske ska tillägga att jag nu inte har någon av dessa kvar utan har ett korsningssto på 9 år som förhoppningsvis är dräktig med VTR och en Welsh Cob, 2 år...

okej, det är inga namn jag känner igen på hästarna, men vad heter du då så kanske det ringer en klocka ;)

BonRaiz skrev:
Jihaaaa...vilka härliga bilder........"trånar"...om man ändå vågade en dag:o
Jag har varit på träning i helgen och nu får det bära el brista...
Jag sätter in det här, så har ni nåt o snacka om:rofl: :rofl: :D
Jag har om o om tittat på´t, och hittat en del "fel", men ge mig feedback, +/- tack...
Herregud, jag måste ju lära mig det, om man skall ut på bana en dag....:eek:
http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view&current=Piatrning29maj-06005.flv
Ursäkta kvaliten, men ridhuset va rätt mörkt och fotografen skakig..:D

Du har en väldigt fin häst men (vad jag såg) ett väldigt filt steg. Men jag skulle vilja se hästen i en lägre och mer avslappnad form, man kunde se det någon gång... :) och att dina händer ska ihop lite och ha dom lite lägre. Men du verkar abslout inte ha långt kvar tills det blir tävling, visserligen har jag inte sett eran galopp än, men den ska väll inte vara något problem eller?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka