Bilder och filmer 2011

Sv: Bilder och filmer 2011

KL

Några bilder från debuten på Säve igår. Han tyckte det var riktigt skoj! :D

IMG_0716.jpg

IMG_0718.jpg

IMG_0725.jpg

IMG_0730.jpg

IMG_0721.jpg

IMG_0733.jpg

Missade att det var en ny tråd för 2011 och postade gårdagens övningar i den gamla tråden. Lägger upp den här med då :D

Hästen är i alla fall en blivande 4-åringen (född i slutet av maj) som var ute på terrängbanan för första gången i sitt liv.

Här är bildbevisen :p

Skrev i fel tråd så det kommer här också

Sonen på den nya hästen, tredje gången på terrängbanan. Från Uddens debutant i April

golden-crystal.html

golden-crystal.html

Nu funkade inte länkarna, men i andra tråden kikade jag på dem, jättefint ju! :bump: Dock gick båda länkarna till hästens sida då men det kanske var meningen :)

Ända sättet jag vet hur man lägger in, hade varit roligare om bilderna kom i inlägget men vet inte hur man gör det :crazy:

WOW; första gången jag kunde :D:D:D
(valde en bild på måfå dock, hoppas detvar ok!)

Jag högerklickade på bilden på er sida och valde egenskaper och kopierade länken där (den länken som står först i mitt inlägg, enbart inklistrad i inlägget). Sedan klickar man på den lilla rutan i vöerkant av inläggen som heter typ "infoga bild" och klistrar in bilden där. Kolla så det inte blir 2 httptjaffs i början av länken.

kl

Elin: Vi rider ju efter varandra i helgen, så den här gången kanske vi ses:p haha!

Haha ja den här gången blir det nog svårt att missa;)

Up_side_down: Tack! Det är min lilla bebis, 05:a på ca 179 cm...:angel:
Cornetto-Bold Irish** alltså hoppe-pappa och en fullblods mamma:D

bellapops: Tackar:laugh:

*kl*

Här kommer en liten film från min andra terrängträning nånsin, och hästens första... Jag är egentligen feg dressyrryttare och hästen har varit lite skeptisk till pinn-hinder. Stockhinder var däremot superkul tyckte hon! :banana:

Hästen blir 4 nu i maj, reds in i höstas.

http://www.youtube.com/watch?v=PzsTBlnfmuU

+ aprilia: Tack, vad snälla ni är!

Nu står en filmkamera på inköpslistan, såhär kan vi ju inte ha det. :D

Heja Marvin! Ni ser härliga ut men man ska inte trilla av i terrängen...det är o-bra!:rofl::devil:

Jag hoppade in Majken på terränghinder istället för banhoppning, hon fattade aldrig vitsen med färgade bommar men det har hon ju i dagsläget!

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 396
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar