Bilder och filmer 2011

Sv: Bilder och filmer 2011

Jag frågade Anne P när terrängträningarna skulle dra igång och då svarade hon till helgen om vädret tillåter :laugh: PM:a om du skulle behöva nummer.

Vi har städdag på anläggningen på lördagen 10.00 och på em 14.00 på terrängbanan. Jag hoppas hoppas hoppas det innebär att det inte kan bli träning förrän efter det (bla har vi ofta problem med sorkhål osv) dvs söndag :bump: Dessvärre fick jag ställa in att vara med och fixa iom att jobbet ringde igår, känns som att det är lite viktigare med någon inkomst med snart 20 kkr lånade pengar från morsan... =/ Men det är ju liksom kul att bara vara på terrängbanan och städa :banana:

Funderar på att ringa Johan L oxå i veckan och höra när han börjar ha träningar och vart. Jag har dock aldrig ridit för honom innan men man kan ju fråga :)

Attans det blir nog lite väl långt att åka 18 mil enkel väg till Hermanstorp... Men om det blir något i Plönninge eller någon annan bana lite mer åt smålands hållet så vill jag gärna veta!;)

Ja det är vad man är så illa tvungen till om man vill ha en tidig säsongspremiär;)
Dock akn det ju kräva ett par säsongers övertalning och planering:angel::D

Galning :eek:

Vi red på stranden i stället i helgen, lite trist men ändå rätt :love: Träningen var sent på söndagen och jag hörde att underlaget eg inte var tiptop ännu. Känns bättre att vänta då för säkerhets skull och låta de som ska tävla nästa helg hoppa :)

Jättefiin film Rebecca! Jag som hatar slowmotion tyckte iaf att du fått till den kanon!:bow: Ska man använda sig av den effekten så ska man göra som du har gjort...

Haha tack så mycket!! Förr fixade jag och trixade mycket mer, har blivit lite lat på sistone:p men kände för att krydda till det lite:p

Jätte! Så lite så, i sådana här lägen är det lätt att vara ärlig :D

Du och fio får komma och hälsa i maj tycker jag, allihopa ska ju vara med såg jag :D

Klotet Majken!
Vilken söt häst.
Hör av dig om Majken vill donera lite hull till min. ;)

Kul å se att det går bra. Var blir första starten?
:)

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 396
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar