K
Kaffikakk
Sv: Bilder från träning och tävling
"totalt livsfarligt"
"totalt livsfarligt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här ser ut som något för Hedwig och mig!
Tack! De är tagna i Californien. Var där och jobbade på en fälttävlansranch för ett tag sen. Riktigt kul!
Ja visst är hon
Vi bor lite norrut, så jag funderade på några banor mot Umeå / Piteå. Vi bor i princip mitt emot Umeå.
Tävlar nationell lätt klass för tillfället.
Men vad jag hört och förstått så lär banorna vara betydligt svårare i Sverige. Tex en lätt klass i Swe är ungefär som vår medelsvår.
Ja visst är hon
Vi bor lite norrut, så jag funderade på några banor mot Umeå / Piteå. Vi bor i princip mitt emot Umeå.
Tävlar nationell lätt klass för tillfället.
Men vad jag hört och förstått så lär banorna vara betydligt svårare i Sverige. Tex en lätt klass i Swe är ungefär som vår medelsvår.
Lååångt är det i alla fall
Tycker den "falska" norrlänskan som aldrig varit i Ume trots att de envisas med att tycka att Hofors tillhör samma zon när det är laghoppning
Vi har f.ö lika långt till Falkenberg som till Umeå som inte ens ligger i norra Norrland
Men herregud vilket prat om avstånd. Umeå -Bollnäs ca 44 mil säger en äkta inflyttad norrlänning i storstan. Vi åker från huvudstaden söderut till Skåne, för oss ca 60 mil ännu längre för Betti (borde vara). Så är det när man håller på med den här sporten. Betti det kan inte bara vara ca 45 mil till Falkenberg för er.
Nu rör du väl ändå till det lite grann....
På de 44 milen ovan får du lägga till 12 mil till Bollnäs = 56 mil och 56 mil är exakt vad vi har till Falkenberg (som inte ligger i Skåne, då får vi lägga på 10 mil till)
Huvudstaden ligger ju halvvägs till Ryssland österut, vi åker bara rakt ner genom gnällbältet och har därför sällan längre neröver så länge vi pratar om Sveriges framsida
Vad är det jag rör till? 56 mil är det från Bollnäs till Skellefteå (där jag kommer ifrån)som ligger 12 mil norr om Umeå.