Bilder från Lambourn, England

Prillan

Trådstartare
Hej! har varit på besök hos min dotter o hade det underbart med härliga fullblod:love:
england008.jpg

england004.jpg

Nathalie tvåa på Anchen
england009.jpg

Nathalie i täten på Hill Ridge o bilderna nedan
england011.jpg

england001.jpg

england003.jpg

Sv: Bilder från Lambourn, England

Jösses villka bilder! Jag blir alldeles avundsjuk.

Det enda jag ångrar i mitt liv är att jag aldrig åkte utomlands och jobbade med hästar! Det är säkert sjukt slitigt, men vilken erfarenhet!

Jösses villka bilder! Jag blir alldeles avundsjuk.

Det enda jag ångrar i mitt liv är att jag aldrig åkte utomlands och jobbade med hästar! Det är säkert sjukt slitigt, men vilken erfarenhet!

När jag var ung:angel: så var det stort att åka till Stockholm o jobba med hästar... o hjälp nu bor o jobbar dottern i England...

Hej Prillan!

Long time no see! Ser fram emot ditt besök...

Och är det något jag är glad över är det att jag åkte jorden runt - ja mer eller mindre i alla fall. Så fort jag får chansen försöker jag indoktrinera alla jag träffar att ta chansen.:banana:

Ser härligt ut! Det är ett äventyr att åka utomlands och lämna allt, men himla kul!!! :D

Jag har fått känna på Camillas "indoktrinerande", ;) men det var bara trevligt och nu sitter jag ju i Chantilly! Har gjort startboxar idag och det gick så himla bra :D så jag är rent glad idag!! :bump:

Ser härligt ut! Det är ett äventyr att åka utomlands och lämna allt, men himla kul!!! :D

Jag har fått känna på Camillas "indoktrinerande", ;) men det var bara trevligt och nu sitter jag ju i Chantilly! Har gjort startboxar idag och det gick så himla bra :D så jag är rent glad idag!! :bump:

å vad kul!! trivs du?

Ja det gör jag! :D Det kan vara lite ensamt ibland och lite svårt med språket men annars så trivs jag. Nackdelen med att jobba i ett svenskt stall (Brandt) är ju att man inte tränar språket och inte lär känna folk lika lätt... Men det överlever jag, trivs jättebra med jobbet så!! :)

Ah vad härligt det ser ut. Jobbar hon kvar på samma ställe? Hur går det med hennes licens?

Ah vad härligt det ser ut. Jobbar hon kvar på samma ställe? Hur går det med hennes licens?

japp det är samma ställe... hon har tagit amatörlicensen för både hinder o slät men har inte haft nån häst o tävla än, "hennes" hästar är unghästar som visserligen har börjat starta men det är ju inte så lyckat med kombinationen nybörjare på både häst o ryttare:) sen har hon flera problem/skadehästar, ja ja det kommer väl, längtar till jag får ta på mig hatten o åka dit:rofl::rofl:

ah så hon väntar bara på att rätt häst ska komma. Då håller jag tummarna då att det blir snart.

Har hon sin egen häst där nere också?

Jag hängde mest ihop med en massa engelska killar. Vi kallade oss "The International Playboys and Playgirl" och hade jättekul.:bump:

Hejsan
Finns de nån möjlighet att komma i kontakt med Nathalie? Jag gick på BRS med henne men har inget nummer eller mailadress... skulle vara kul att prate med henne igen

Hejsan
Finns de nån möjlighet att komma i kontakt med Nathalie? Jag gick på BRS med henne men har inget nummer eller mailadress... skulle vara kul att prate med henne igen

hon är hopplös med datorer så det är ingen ide o maila;) men jag pm tfn nummret...

Åhh, när jag ser bilderna från Lambourn så bara, jag läääääängtar!

Typ hela pappas släkt bor där, åhh jag vill dit nu!!!!
Fyy vad jag längtar!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 491
Senast: Niyama
·
Övr. Grenar Hej alla! Har kommer en mycket kul (men anda lite smahemsk halsning fran Lambourn "The Valley of racehorses" Min dotter har fatt...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Ninniw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka